خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد شهید البرز:

150 شهید از بین 5 هزار دانشجوی شهید، سهم البرز است/حامی بیش از دو هزار و 500 دانشجوی شاهد و ایثارگریم

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۷۵۱

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با اشاره به 150 شهید دانشجوی البرزی گفت: دانشجویان باید نسبت به جامعه دغدغه داشته باشند و در راستای آبادانی کشور تلاش کنند، آینده کشور به‌دستان توانمند دانشجویان جوان ساخته خواهد شد و ما باید از این عزیزان به خوبی حمایت کنیم.

به گزارش ایلنا از البرز، سلیمان رستمیان با تبریک 16 آذر روز دانشجو به‌تمامی دانشجویان به خصوص دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور با بیان اینکه وجود بیش از پنج هزار دانشجوی شهید نشان از مجاهدت این افراد در راه حفظ ارزش‌های نظام اسلامی دارد، گفت: این کشور بیش از پنج هزار شهید دانشجو تقدیم نظام اسلامی کرده است که از این تعداد 150 شهید دانشجو متعلق به استان البرز است.

رستمیان افزود: نام بلند دانشجویان شهید همواره بر تارک افتخارات این کشور می‌درخشد، امروز هم دانشجویان با هوشیاری و بصیرت راه دانشجویان شهید را در تمامی عرصه‌ها ادامه خواهند داد، دانشجویان باید نسبت به جامعه دغدغه داشته باشند و در راستای آبادانی کشور تلاش کنند، آینده کشور به‌دستان توانمند دانشجویان جوان ساخته خواهد شد و ما باید از این عزیزان به خوبی حمایت کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در پایان حمایت همه‌جانبه از دانشجویان شاهد و ایثارگر را وظیفه بنیاد دانست و افزود: امروز نیز بیش از دو هزار و 500 دانشجوی سرافراز شاهد و ایثارگر در رشته‌های مختلف مشغول به تحصیل هستند که بنیاد حامی آنها است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز