خبرگزاری کار ایران

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۹۳۶

در مراسمی با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، رئیس و اعضای ستاد عتبات سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر و نمایندگان بانک دی تفاهم نامه‌ای در راستای اعزام هزار نفر از ایثارگران البرزی به همراه خانواده‌های این عزیزان به عتبات عالیات به امضای طرفین رسید.

به گزارش ایلنا از البرز، سلیمان رستمیان با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز و مجتمع های فرهنگی سیاحتی کوثر، ضمن تأکید بر اینکه باید از تمامی ظرفیت‌ها برای خدمت به ایثارگران استفاده کرد، گفت: این تفاهم‌نامه در راستای اجرای دستور  قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای اعزام 30 هزار نفر از ایثارگران کشور به عتبات عالیات فی‌مابین سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز و شرکت مسافرتی هوایی جهانگردی شاهدان کوثر منعقدشده است.

وی در ادامه تصریح کرد: در این قرارداد تسهیلات قرض‌الحسنه به ایثارگران تعلق خواهد گرفت و هزار نفر از والدین و همسران شهدا به همراه آزادگان و جانبازان و همسران آنان به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: انعقاد این تفاهم‌نامه خدمتی ارزشمند به ایثارگران است که به‌منظور برنامه‌ریزی جهت سهولت ثبت‌نام و اعزام ایثارگران به عتبات عالیات منعقدشده است.

این تفاهم‌نامه طی جلسه ای در 6 بند به امضای طرفین رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز