خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان رضوی مطرح کرد؛

تکمیل باند دوم پروژه سه راهی شادمهر تا بردسکن تا دوسال آینده

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۳۴۴

استاندار خراسان رضوی از تکمیل باند دوم پروژه سه راهی شادمهر تا بردسکن تا سال ١۴٠٣ خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، استاندار خراسان رضوی در جمع مردم بردسکن در مسجد جامع این شهرستان گفت: مسکن به عنوان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم در برنامه دولت در حال برنامه‌ریزی است و در استان هم برنامه‌های خوبی تصمیم‌گیری و اجرا شده است.

یعقوبعلی نظری با اشاره به محور سه راهی شادمهر تا بردسکن گفت: بحث دوبانده شدن محور شادمهر تا بردسکن در قلب یک پروژه در مصوبات سفر به بردسکن دیده شده است و تا سال ١۴٠٣ با توجه به حجم ترافیکی که از سمت سه راهی شادمهر تا کاشمر و خلیل آباد تا بردسکن وجود دارد، به مرور دوبانده می شود.

وی معادن را نعمت الهی و خدادادی برای شهرستان بردسکن عنوان کرد و افزود: علاوه بر این ظرفیت های خوب در کشاورزی و گردشگری وجود دارد که باید با توان مردم و سرمایه‌گذاران بردسکنی بکار گرفته شود، تا فضای اقتصادی این شهرستان رونق بیشتری بگیرد.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه هیچ کس حق ندارد متوقف کننده کار اقتصادی شود گفت: بحث جدی ما کار جهادی در حوزه فضای اقتصادی و سرمایه‌گذاری است اما باید در این مسیر زندگی مردم مختل نشود و نگاه محیط زیستی به طرح ها خواهد شد.

وی همچنین از کمک به ساخت ۵ خانه عالم در بردسکن خبر داد و گفت: با هماهنگی و برنامه ریزی فرمانداری بردسکن جهت استقرار عالم در روستا، ۵ خانه عالم با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی احداث خواهیم کرد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اجاره ای بودن اداره تبلیغات اسلامی در بردسکن اظهار کرد: امید است زمین این اداره از طریق اداره کل راه و شهرسازی فراهم شود و پیگیری میکنیم که امیدواریم این مشکل هم برطرف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز