خبرگزاری کار ایران

مدیرکل نوسازی مدارس گیلان:

گیلان در ایجاد فضاهای آموزشی از استان های پیشتاز کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۵۸۶۲

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان با اشاره به ساخت ۳۵۱ فضای آموزشی در از زمان تشکیل انجمن خیرین مدرسه ساز گفت: گیلان در ایجاد فضاهای آموزشی از استان های پیشتاز کشور است.

به گزارش ایلنا از رشت، علی دقیق در مراسم جشنواره خیرین مدرسه ساز گیلان، اظهار کرد: دولت سیزدهم در کنار تحریم‌های ظالمانه دشمن رویکرد مدرسه سازی دارد.

وی از ساخت ۳۵۱ مدرسه و فضای آموزشی در گیلان خبر داد و افزود: این تعداد از مدارس و فضاهای آموزشی از ابتدای تشکیل انجمن خیرین مدرسه ساز در استان ساخته شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان با اشاره به وضعیت آماری رو به رشد این استان در حوزه مدرسه سازی بیان کرد: گیلان در حوزه نوسازی و ایجاد فضاهای آموزشی در کشور جز استان‌های پیشتاز است.

دقیق از آماده سازی بیش از ۸۳ واحد آموزشی در گیلان خبر داد و اضافه کرد: تاکنون ۵۵ واحد آموزشی به اتمام رسیده و مابقی در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه نوسازی مدارس و اولویت قرار دارد، افزود: مشارکت خیرین در تجهیز و نوسازی مدارس می‌تواند کمک بزرگی به ارتقای آموزشی استان کند.

اقدامات خیرین گیلانی در عرصه مدرسه سازی کم نظیر است.

محمد فائزی مدیرکل آموزش و پرورش گیلان نیز در این جشنواره اظهار کرد: اهمیت خیر به اندازه‌ای است که خداوند فرستادن پیامبران را بر پایه خیر و نیکی استوار کرده است.

وی با بیان اینکه خیرخواهی و خیرورزی راه سعادت و خوشبختی را تسهیل می‌کند، افزود: خیرورزی در عرصه آموزش و پرورش از بهترین اعمال است.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه خیرین گیلانی در حوزه مدرسه سازی شاهکار کردند، گفت: اقدامات خیرین گیلانی در عرصه مدرسه سازی کم نظیر و توصیف نشدنی است.

فائزی با اشاره به احداث مدرسه در کلشتر رودبار توسط خیر رودباری، بیان کرد: زبان انگلیسی و چینی در مدرسه خیرساز کلشتر رودبار آموزش داده می‌شود.

وی ادامه داد: دغدغه مندی خیرین گیلانی در اعتلای آموزشی توصیف نشدنی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز