خبرگزاری کار ایران

پوستر عهدواره هنری رسانه‌ای «جنگل» رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۵۸۵۰

پوستر عهدواره هنری رسانه‌ای «جنگل» با هدف ثبت آثار مردمی مربوط به نهضت جنگل در رشت رونمایی شد.

به گزارش ایلنا از رشت، رضا ثقتی امروز  در نشست خبری آغاز به کار عهدواره هنری رسانه‌ای جنگل در آرامگاه میرزا کوچک جنگلی اظهار کرد: بزرگترین پیام این مراسم این است که کنگره میرزا آغازی برای بازشناسی شخصیت این روحانی مبارز و نهضت جنگل است.

دبیر کنگره بین المللی میرزا کوچک جنگلی افزود: یکی از دغدغه‌های متولیان این است که کنگره به جغرافیا و زمان و همایش‌ها محدود نشده و در گذر زمان به فراموشی سپرده نشود.

وی با بیان اینکه بیش از ۸۵ مقاله از ایران و چند کشور خارجی به دبیرخانه کنگره میرزا ارسال شده است، تصریح کرد: یکی از اتفاقاتی که به ماندگاری کنگره کمک می‌کند عهدواره هنر و رسانه است.

ثقتی عنوان کرد: رهاورد این کنگره ایجاد شبکه‌ای است که به صورت مردمی میرزا و ابعاد مجهول مانده نهضت جنگل را به مردم معرفی کند.

وی تاکید کرد: همه مسئولان باید کارهای خود را با پیوست معرفی شخصیت میرزا کوچک و نهضت جنگل انجام دهند.

 در این مراسم از پوستر عهدواره هنری رسانه‌ای جنگل رونمایی شد.

پلتفرم این عهدواره شامل سه قسمت راویان جنگل، هنرمندان و حامیان است و علاقمندان برای ثبت آثار خود می‌توانند به سایت www.ahdvarejangal.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز