خبرگزاری کار ایران

عملیات امداد و نجات برای شهروندان گرفتار در کوه خلج/پنج شهروند مفقود پیدا شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۵۷۱۷

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: پس از چهار ساعت عملیات جستجوی نجاتگران هلال احمر، پنج شهروند جوان مفقود شده در کوههای خلج در اطراف شهرک سیدی مشهد در سلامت کامل پیدا شدند.

به گزارش ایلنا از مشهد، ابوالفضل رفیعی در این خصوص افزود: در ساعت ۴۳ دقیقه بامداد امروز گزارش مفقود شدن پنج شهروند در ارتفاعات خلج مشهد به مرکز هماهنگی و کنترل عملیات هلال احمر استان اعلام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله با دریافت گزارش ۲ تیم واکنش سریع و امداد کوهستان مشهد به همراه هفت نجاتگر به منطقه اعزام شدند.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: خوشبختانه این افراد پس از چهار ساعت جستجو در ساعت پنج صبح امروز، تیمهای هلال احمر این جوانان را در سلامت پیدا و به محل امن انتقال دادند.

وی تاکید کرد: شدت سرما و برودت هوا در منطقه انجام حساسیت این عملیات را بالا و با سختی همراه کرده بود اما این عملیات با موفقیت پایان یافت.

رفیعی از شهروندان خواست با توجه به بارش برف و برودت هوا برای طبیعت گردی و استفاده از زیباییهای برف در مناطقی بروند که در دسترس و با حضور افراد راه بلد باشد و از هرگونه حضور در مناطقی که آشنایی با آن را ندارند، خود داری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز