خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت امداد هلال احمر خبر داد؛

عملیات جست و جوی مفقودان حادثه سیلاب مشهد ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۰۴۲

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی گفت: عملیات جست و جوی مفقودان حادثه دیروز سیلاب مشهد از بامداد امروز و با روشن شدن هوا با حضور امدادگران و تیم آنست (آمادگی و نگهداری سگ‌های تجسس) از سرگرفته شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، سید رسول زارع افزود: در قالب عملیات جست و جو از صبح امروز ۱۲ نفر از امدادگران هلال احمر به همراه سگ های زنده یاب و نیروهای بخشداری در منطقه حاضر شدند و جست و جو در حال انجام است.

سرپرست معاون امداد و نجات هلال احمر خراسان رضوی گفت: مفقود شدگان یک زن و شوهر جوان و یک زن میانسال هستند و تا کنون جست و جو در مسیری به طول ۱۰ کیلومتر پایان یافته است اما عمق گل و لای و انباشتگی(حجم) آن در برخی نقاط بسیار زیاد است که روند جست و جو را کند می‌کند.

زارع افزود: با توجه به توقف بارندگی پیش‌بینی می شود امروز موفق به پیدا کردن مفقود شدگان شویم.

عصر دیروز یک دستگاه ون مشهد در روستای چنارک واقع در نزدیکی مشهد با ۱۳ مسافر عراقی گرفتار سیلاب شد که بر اثر این حادثه و غرق شدن خودرو در سیلاب هفت تن از سرنشینان جان باختند، سه نفر مصدوم و سه نفر مفقود شدند که عملیات جست و جوی مفقودشدگان به علت حجم زیاد آب و تاریکی هوا شب گذشته متوقف شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز