خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس در آیین افتتاح فرهنگسرای یاران:

موضوع مسکن توان‌خواهان را با جدیت دنبال می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۵۱۷۹

استاندار فارس با اشاره به وعده اخیر رئیس‌جمهور گفت: همه سازمان‌هایی که از بودجه دولتی استفاده می‌کنند، وظیفه‌دارند که در استخدام‌های خود سهمیه ۳ درصدی معلولان را در همه ردیف‌های استخدامی در نظر بگیرند و حق تفسیر به رأی ندارند.

به گزارش ایلنا، محمدهادی ایمانیه در آیین افتتاح فرهنگسرای یاران ویژه معلولان، افزود: مدیران کل استان باید بعد از الزام رئیس‌جمهور، ۳ درصد هر نیرویی اعم از قراردادی، رسمی، آزمایشی و پیمانی که به‌کارگیری می‌کنند، از میان معلولان باشند و نمی‌شود ادعا کرد که توان‌خواهان توانایی جسمی کامل را برای این شغل ندارند.

وی با اشاره به مسکن توان‌خواهان تصریح کرد: این موضوع را با جدیت دنبال خواهیم کرد و برای خانواده‌های دارای دو فرزند معلول در جهش ملی مسکن کار به شکل جدی‌تر انجام خواهد شد.

نماینده عالی دولت در استان فارس با تصریح بر مناسب‌سازی بیشتر محل عبور و مرور توان‌خواهان ابراز امیدواری کرد: در موضوع عبور و مرور توان‌خواهان شهر، شیراز به‌عنوان کلانشهر نمونه معرفی شود.

ایمانیه بیان کرد: این اقدام یک‌شبه امکان‌پذیر نیست و باید خیابان‌ها و اتوبان‌هایی که ایجاد می‌شود این موضوع رعایت و در نظر گرفته شود.

استاندار فارس با تأکید بر مقوله حمل‌ونقل معلولان و توان‌خواهان گفت: با توجه به اعلام‌ شهرداری مبنی بر خرید اتوبوس این تقاضا را داریم تا درصدی از این خرید به توان‌خواهان اختصاص یابد.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز