خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی خبر داد؛

افزایش نظارت بر ناوگان تاکسیرانی کلانشهر تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۸۹۹

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریز از افزایش تعداد گشت‌های کنترل و نظارت سازمان تاکسیرانی تبریز به صورت محسوس و نامحسوس خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، عبدالرحیم قاصدی با اعلام این مطلب گفت: بازرسی‌های منظم و مستمر از عملکرد تاکسیرانان یکی از برنامه‌های سازمان بوده و در این راستا به منظور تقویت بازرسی‌ها سه دستگاه گشت خودرویی جهت کنترل و بازرسی اضافه شده است.

وی افزود: بازرسان مستقر در گشت‌های نظارتی مذکور به صورت مستمر و در ساعات مختلف روز از مسیرها و خطوط تردد خودروهای تاکسی در سطح شهر و ایستگاه‌های تاکسی بازدید میدانی به عمل آورده و بر نحوه عملکرد تاکسیرانان نظارت می‌کنند و چنانچه با طرح عناوین شرایط خاص جوی، بارانی، ترافیکی و ... در مسیرهای شهری از ارائه خدمات امتناع و یا درخواست کرایه اضافی خارج از نرخ‌های مصوب را داشته باشند، برابر آئین نامه اجرائی و انضباطی، تاکسی فرد متخلف در پارکینگ متوقف خواهد شد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریز از همشهریان تبریزی درخواست کرد در صورت مشاهده اینگونه موارد، به صورت تلفنی با شماره تماس ۳۴۷۶۰۲۹۲ به واحد رسیدگی به شکایت مردمی سازمان اعلام کنند تا برخوردهای لازم مطابق آئین نامه اجرایی و  انضباطی با تاکسیران متخلف صورت پذیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز