خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا اعلام شد؛

بارش برف پاییزی از عصر امروز تا روز دوشنبه در اردبیل / حاکمیت هوای سرد تا پایان هفته در استان

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۷۰۰

مدیرکل سازمان هواشناسی استان اردبیل از آغاز بارش برف از عصر امروز تا عصر دوشنبه هفته جاری در اردبیل خبر داد.

سیاوش محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در تشریح وضعیت جوی استان اردبیل بیان کرد: از امروز(شنبه 12 آذر) علاوه بر تقویت پرفشار خزری، سامانه سرد و بارشی جدیدی وارد منطقه شده و تا اواخر هفته سبب تداوم ناپایداری های جوی در سطح استان می شود. 

وی افزود: بر این اساس طی هفته جاری ضمن حاکمیت هوای سرد، آسمان استان غالباً ابری ومه آلود توام با وزش باد خزری(گاهی با سرعت تند) بوده و در ساعاتی از شبانه روز بارش باران و برف پیش بینی می شود. 

مدیرکل سازمان هواشناسی استان اردبیل گفت: بارش طی امروز در اغلب مناطق بصورت باران اما از امشب به دلیل کاهش محسوس دمای هوا در مناطق مرکزی و جنوبی استان غالباً بصورت برف پیش بینی می شود. هرچند اوج بارش از عصر امروز تا عصر دوشنبه انتظار می رود؛ اما بصورت متناوب تا اواخر هفته آینده در مناطقی از استان تداوم خواهد داشت. 

 این مسئول در پایان تاکید کرد: رعایت نکات ایمنی به هنگام تردد در جاده های مواصلاتی استان، صرفه جویی در مصرف حامل های انرژی، کنترل تجهیزات زمستانی و ضد یخ خودروها، ... و همچنین آمادگی راهداران در روزهای یکشنبه و دوشنبه(13 و 14 آذر) توصیه می شود. 

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز