خبرگزاری کار ایران

در کارگروه آرد و نان قزوین عنوان شد؛

پیشنهاد تخصیص سهمیه آرد خام روستاها به نانوایی‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۱۴۳

فرماندار شهرستان قزوین گفت: در برخی روستاها علاوه بر سهمیه‌ای که نانوایی‌ها دارند سهمیه آرد خام هم وجود دار که انحراف آن یکی از مشکلات شناسایی شده حوزه آرد است که اختصاص این آردها به نانوایی‌ها می‌تواند در کاهش این مشکل کمک کند، که البته اجرایی شدن این موضوع به رضایت اهالی نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عباس کاظمی در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان قزوین که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، گفت: سامانه نانینو این فرصت را فراهم کرده که در کنار نظارت هوشمند جریمه‌های نانوایی‌ها یمختخلف هم به صورت هوشمند اعمال شود.

فرماندار شهرستان قزوین ادامه داد: رسیدگی به تخلفات و اختلافات نانوایان نباید به صورت پرونده کیفری باشد که راه اندازی شورای حل اختلاف نانوایان در مرحله اول می‌‎تواند در این حوزه موثر باشد.

وی عنوان کرد: در صورتی که نانوا در مرحله حل اختلاف، تخلفات را جبران نکرد و اصرار بر تخلف داشت در مراحل بعدی به مراجع قضایی معرفی شود.

این مسئول بیان کرد: برخی صنوف مانند طباخی‌ها، جگرکی‌ها و رستوران‌ها که به نان نیاز دارند مجوز جدیدی صضادر خواهد شد که بتوانند نانن مورد نیاز خود را تهیه کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز