خبرگزاری کار ایران

فرماندار قزوین:

فعالیت اقتصادی بانوان قزوینی مورد حمایت قرار می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۶۹۱

فرماندار شهرستان قزوین گفت: از کارآفرینی و فعالیت اقتصادی بانوان حمایت جدی خواهیم داشت، بازاریابی یکی از مشکلات بانوان تولید کننده است و در راستای حل این مشکل به دنبال اتصال تولیدکنندگان خرد به بازار مصرف هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عباس کاظمی در جلسه با بانوان فعال استان که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، گفت: برای تاثیرگذار بودن به این نیاز داریم که تعاملات و پیوستگی جبهه انقلاب در وزه زنان افزایش یافته و شبکه مخاطبین آن‌ها به هم متصل باشند.

فرماندار شهرستان قزوین ادامه داد: بانوان می‌توانند مبدأ حرکت‌های بزرگ ئدر راستای رسیدن به ایران قوی باشند و این موضوع در برهه‌های مختلف اثبات شده است.

وی عنوان کرد: باتوجه به اینکه دشمن پس از انقلاب در بازه‌های زمانی مختلف به خاطر تغییر دادن معادلات توسط بانوان ایرانی از آن‌ها ضربه خورده در تلاش است تا از آن‌ها انتقام بگیرد.  

کاظمی ادامه داد: دشمن در تلاش است تا با موفقیت زنان ایرانی برخورد کند و آنان را مانند فرهنگ غرب در حد کالای مصرفی به قهقرا بکشد؛ چرا که زنان ایرانی در بازه‌های زمانی مختلف به موفقیت رسیده و معادلات را علیه دشمنان برهم زده‌اند.

این مسئول با اشاره به جایگاه بالای زنان از دیدگاه ولی فقیه اظهار کرد: جایگاه زنان در دیدگاه امامین انقلاب بسیار والا و اثرگذار است و امروز بدون مشارکت بانوان نمی‌توانیم کارها را پیش ببریم.

وی عنوان کرد: برای حل آسیب‌های اجتماعی بدون در نظر گرفتن تجربیات بانوان نمی‌توان به راه حل مناسبی برای حل آسیب‌های اجتملاعی داشت و از این رو باید در شهرستان قزوین از نظران بانوان فعال در حوزه‌های مرتبط استفاده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز