خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر گلستان:

در شرایط کنونی کارگران باید بتوانند پیگیرخواسته صنفی خود باشند/ دولت و مجلس هر چه زودتر فکری بکنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۹۰۸

دبیراجرایی خانه کارگر استان گلستان گفت: خوشتبختانه جامعه کارگری اجازه نداده دشمن از آنها برای اهداف شوم خود استفاده کند.

به گزارش ایلنای گلستان، غلام رضا طالبا اظهارکرد:  کشور درموقعیت حساسی قراردارد جامعه کارگری در این زمینه هوشیار بایدهوشیارانه عمل کند تا  دراین شرایط کنونی کارگران بتوانند پیگیرخواسته صنفی خود باشند.

وی ادامه داد: جامعه کارگری یکی از وفادارترین جامعه کشور به نظام و انقلاب اسلامی است و خوشتبختانه دشمن نتوانسته از جامعه کارگری برای اهداف شوم و پلید خود سو استفاده کند.

طالبا بیان کرد: امروزه جامعه کارگری مشکلات زیادی مانند حقوق موقعه دارند و حقوق و دریافتی کارگران کفاف هزینه‌های زندگی و سبد معیشت آنها را نمی‌دهد و دولت و مجلس شورای اسلامی هر چه زودتر یک فکری کند.

وی تصریح کرد: بازنشستگان خواسته های به حق دارند وباتوجه به شرایط فعلی کشور در چهارچوب قوانین پیگیر مسائل صنفی خودشان هستند.

دبیراجرایی خانه کارگر گلستان بیان کرد: ۲۵ درصد متناسب سازی بازنشستگان سال ۱۴۰۰ هنوز باقی مانده است و جزو مطالبات به حق بازنشستگان است وهمچنین همسان سازی حقوق بازنشستگان  مانده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز