خبرگزاری کار ایران

قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج قزوین بیش از دو هزار فرصت شغلی ایجاد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۷۵۷

مدیر اقتصاد مقاومتی سازمان بسیج سازندگی استان قزوین گفت: با اقدامات صورت گرفته در قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیجح سازندگی بیش از ۲ هزار و ۴۵۰ فرصت شغلی در استان ایجاد شده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سپاه استان قزوین،  مهدی نیکجو در همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی که در سالن اجتماعات نمایشگاه‌های بین المللی برگزار شد، بیان کرد: امروز در قرارگاه اقتصاد مقاومتی با حمایت مسئولان امر برنامه‌های مختلفی اجرا شده که از قبل این اقدامات توانستیم ۴۴۵ صندوق قرض الحسنه در استان با هدف اشاعه فرهنگ قرص الحسنه ایجاد کنیم و سرمایه منابع این صندوق‌ها ۲۹ میلیارد تومان است.

مدیر اقتصاد مقاومتی سازمان بسیج سازندگی استان قزوین گفت: در حوزه کار و تعاون در قالب فعالیت‌های جمعی بالغ بر ۴۵ تعاونی اشتغال ایجاد شده و از سال گذشته تا کنون بیش از ۹۹ میلیارد تومان به تولیدکنندگان واحد‌های راکد و جوانان جویای اشتغال تسهیلات پرداخت شده است.

وی ادامه داد: ایجاد اشتغال پایدار شامل مهارت آموزی، بازار فروش و رفع موانع و تسهیلات می‌شود که در این زمینه فعال هستیم.

این مسئول تصریح کرد: 3 هزار واحد نیروگاه خورشیدی خانگی پنج کیلو واتی در استان در حال هدف‌گذاری و اجراست که موجب درآمدزایی برای خانواده‌ها و کاهش مصرف سوخت‌های فسیلی و کاهش هزینه برای دولت می‌شود که با تسهیلات چهاردرصدی و بازپرداخت بیست ساله در اختیار خانواده‌های متقاضی قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز