خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

۳۴ مدرسه در کمتر از یک سال به سیستم آموزش و پرورش البرز اضافه شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۷۷۹

استاندار البرز گفت: در کمتر از یک سال ۳۴ مدرسه به سیستم آموزش و پرورش استان اضافه شده و ۶۵ مدرسه نیز در حال ساخت است.

به گزارش ایلنا از البرز، مجتبی عبداللهی در شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به زیرساخت های آموزش و پرورش در استان، اظهار داشت: سرانه‌های استان در این حوزه با ضعف جدی مواجه است و در زمره محروم ترین استان‌های کشور قرار داریم.

وی ادامه داد: افزایش روز افزون جمعیت و مهاجرپذیری سرانه ها را به عقب رانده و با برنامه های عادی و اعتبارات سالانه، نمی توان این کمبود ها را جبران کرد.

عبداللهی گفت: برای این منظور تدابیر ویژه ای اتخاذ کردیم که مورد استقبال و حمایت رییس جمهور و سایر مسئولان ملی قرار گرفت.

وی افزود: ساخت ۲۰۰ مدرسه با تعامل دولت و خیرین مدرسه ساز در دستور کار قرار گرفت و طی کمتر از یک سال اکنون ۳۴ مدرسه به استان البرز اضافه شده است.

استاندار البرز گفت: حدود ۶۵ مدرسه نیز در حال ساخت است و ۵۰ زمین مناسب نیز برای آغاز عملیات اجرایی ساخت مدرسه جانمایی شده است.

وی افزود: مصمم هستیم ۱۰۰ مدرسه مصوب در سفر رییس جمهور به استان را محقق کنیم ولی با توافقات صورت گرفته این تعداد را به ۲۰۰ مدرسه خواهیم رساند.

عبداللهی افزود: در جلسه امشب، راهکارهای جذب اعتبارات ملی و مشارکت حداکثری خیرین مدرسه ساز مورد بررسی قرار گرفت.

وی گفت: امید است با اهتمام و اتحادی که شکل گرفته بتوانیم گام های بلندتری را در این راستا برداریم.

استاندار البرز افزود: همچنین نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نیز برای رایزنی با رییس سازمان برنامه و بودجه کشور درصدد جذب اعتبارات ویژه خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز