خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

اورژانس بیمارستان دولتی فردیس ۳۰ آبان امسال به بهره می رسد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۱۷۴۳

استاندار البرز گفت: بخش اورژانس بیمارستان دولتی فردیس طبق تعهدی که از پیمانکار اخذ کرده ایم، ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۱ مورد بهره برداری قرار می گیرد.

به گزارش ایلنا از البرز، مجتبی عبداللهی در بازدید از روند تکمیل پروژه بیمارستان دولتی فردیس که روز جمعه صورت گرفت، اظهار داشت: این پروژه سال ۹۵ آغاز شد و تاکنون به طول انجامید.

وی ادامه داد: شهرستان فردیس از بالاترین تراکم جمعیت کشور برخوردار است ولی از امکان بیمارستانی، کمترین بهره را نداشته است.

عبداللهی گفت: بر این اساس با اهتمام ویژه ای برای تکمیل این پروژه وارد عمل شدیم و پس از گذشت یک سال، شاهد پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه هستیم.

وی افزود: تکمیل بیمارستان با موانع متعددی مواجه شد و با پیگیری‌های جدی و جلب توجه ملی توانستیم، مشکلات را یکی پس از دیگری حل کنیم و گام به گام به سوی افتتاح بخش های مختلف آن پیش می رویم.

استاندار البرز اظهار داشت: برای بهره برداری کامل از بیمارستان فردیس به دنبال اعتبارات ویژه هستیم.

وی افزود: طی مدت یک سال، پروژه بیمارستان فردیس با سرعت بالایی پیشرفت کرد و انتظار می رود با تعهداتی که از سوی پیمانکار و دانشگاه علوم پزشکی استان گرفتیم، ۳۰ آذر ماه امسال نیز بخش های مهم دیگری از بیمارستان نیز افتتاح شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز