خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

تدوین برنامه تولید دو برابری آبزیان در لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۴۹۵

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان از تدوین برنامه تولید دو برابری آبزیان در استان خبر داد.

سیروس ابراهیمی در گفت‌وگو با ایلنای لرستان اظهار کرد: سال گذشته میزان برداشت گندم از مزارع زیر کشت این محصول در استان لرستان ۱۲۳ هزار تن بوده و امسال ۲۷۳ هزار تن بود.

وی افزود: هدف‌گذاری روی ۳۲۰ هزار تن گندم  گذاشته شده و جهاد کشاورزی لرستان برای رسیدن به این هدف باید برنامه‌ریزی کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: در حال حاضر در فصل کشت قرار داریم و جهاد کشاورزی خیلی مجدانه کار را پیگیری می‌کند.

ابراهیمی بیان کرد: به عنوان معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان به عنوان کاتالیزور و هماهنگ کننده در کنار جهاد کشاورزی استان هستیم تا بتواند به اهداف ترسیم شده خود برسد.

وی در باره تولید آبزیان در لرستان اظهار کرد: در بخش تولید آبزیان لرستان برنامه دو برابری در نظر گرفته شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان تاکید کرد: حتماً باید از تولید کنونی ۲۵۰۰۰ تن آبزیان در استان به تولید ۵۰ هزار تن در پایان چهار ساله برسیم.

ابراهیمی تصریح کرد: روی افزایش تولید آبزیان در لرستان برنامه‌ریزی شده که از طریق بخش خصوصی و تامین زیرساخت‌هایی که باید توسط شیلات و دولت ساخته شود به این میزان تولید برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز