خبرگزاری کار ایران

تشکیل انجمن صنفی کارفرمایی تولید کنندگان سبزی و صیفی استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۶۶۷۱

نماینده انجمن صنفی کارفرمایی تولید کنندگان سبزی و صیفی استان اصفهان گفت: توسعه کمی و کیفی این انجمن به افزایش هرچه بیش‌تر مفاهمه میان بخش خصوصی و تصمیم‌گیران بخش کلان در دولت کمک خواهد کرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، مهدی طاهری اظهار داشت: مجمع عمومی موسس انجمن صنفی کارفرمایی تولید کنندگان سبزی و صیفی استان اصفهان تلاش می‌کند میان تامین کنندگان نهاده‌ها، کارشناسان، واحدهای فرآوری و سورتینگ و بسته بندی، بازاریابان، توزیع کنندگان و مصرف کنندگان نهایی محصولات سبزی و صیفی در بازارهای داخل و خارج کشور ارتباط بیش‌تری برقرار کند.

وی ادامه داد: خلق ارزش و افزایش مزایای رقابتی در بازار از جمله مهم‌ترین موضوعاتی است که همواره مورد توجه بهره برداران و تصمیم‌گیران بخش سبزی و صیفی در سطوح استانی و کشوری قرار داشته است؛ درصدد هستیم فعالیت این انجمن به تحقق این اهداف کمک کند.

نماینده هیأت موسس انجمن صنفی کارفرمایی تولید کنندگان سبزی و صیفی استان اصفهان افزود: توسعه کمی و کیفی این انجمن به افزایش هرچه بیش‌تر مفاهمه میان بخش خصوصی و تصمیم‌گیران بخش کلان در دولت کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد: انجمن این قابلیت را دارد که به نمایندگی از کلیه تولید کنندگان سبزی و صیفی اعم از تولید کنندگان فضای باز و گلخانه، سیاست گذاران و مجریان را در اتخاذ تصمیماتی که منجر به خلق بیش‌ترین ارزش در زنجیره ارزش و تامین محصولات سبزی و صیفی شود، یاری رساند. 

به گفته طاهری کمک به پایش و اجرای استانداردهای تولید محصول و همچنین ایجاد هماهنگی میان عرضه کنندگان محصولات سبزی و صیفی از ظرفیت‌های این انجمن محسوب می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد که ظرفیت‌های انجمن با مشارکت هرچه بیش‌تر اعضا و حمایت‌های دولت، بالفعل شود.

وی تصریح کرد: انجام همکاری با سایر تشکل‌های موجود که به هر نوعی با فعالیت‌های این انجمن نزدیک می‌باشد نیز از دیگر اهداف این تشکل محسوب می‌شود.

طاهری اذعان داشت: امیدواریم این انجمن با حمایت ارگان‌هایی چون سازمان جهاد کشاورزی، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، اداره تعاون روستایی، اداره کار و سایر ادارات ذی‌ربط به تحقق اهداف کشاورزان سبزی و صیفی و مصرف کنندگان این گونه از محصولات و هم‌چنین اهداف عالیه دولت در تامین امنیت غذایی یاری برساند.

وی اضافه کرد: تلاش می کنیم فعالیت این انجمن به بهبود جذب سرمایه و توسعه فناوری و بهبود بهره‌وری در واحدهای تولیدی کمک کند.

طاهری از تمامی تولیدکنندگان محصولات سبزی و صیفی اعم از تولید کنندگان گلخانه‌ای و فضای باز در سراسر استان اصفهان دعوت کرد تا جهت عضویت و مشارکت در این انجمن با دبیرخانه تماس حاصل کنند.

مهدی تقی‌پور رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان نیز در این جلسه ضمن تبریک تاسیس انجمن صنفی تولید کنندگان سبزی و صیفی استان اصفهان گفت: سازمان نظام مهندسی کشاورزی از فعالیت این انجمن استقبال می‌کند.

وی اظهار امیدواری کرد که وجود عقبه قوی در انجمن صنفی پی‌گیری و حل مسائل تولید کنندگان سبزی و صیفی را تسهیل و از سوی دیگر بتواند منافع تولید کنندگان سبزی و صیفی را در مذاکره با تصمیم‌ گیران و سیاست گذاران نمایندگی کند.

مجمع عمومی موسس انجمن صنفی کارفرمایی تولید کنندگان سبزی و صیفی استان اصفهان روز پنجشنبه ۲۳ تیرماه با حضور اکثریت اعضا در ساختمان سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان برگزار شد.

به گفته نماینده هیات موسس این انجمن، تشکیل این نهاد صنفی در راستای اصل ۲۶ قانون اساسی و ماده ۱۳۱ قانون کار جمهوری اسلامی ایران و با هدف حفظ و پی‌گیری حقوق و منافع قانونی و بهبود وضع اقتصادی اعضاء تشکیل شده است.

 در مجمع عمومی هیات موسس انجمن صنفی کارفرمایی تولید کنندگان سبزی و صیفی استان اصفهان، که با حضور نمایندگان اداره کار رسمیت یافت، اعضای هیات مدیره و بازرسین با رای اعضا برای یک دوره سه ساله انتخاب شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز