خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر توسعه صادرات ایران:

تقویت زیرساخت‌های تولید قدم اول در توسعه صادرات کشمش است

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۲۵۶

مدیرکل دفتر توسعه صادرات سازمان توسعه تجارت ایران گفت: برای فعال بودن در حوزه صادرات کشمش ابتدا باید زیرساخت‌های تولید تقویت شده و راندمان و بهره‌وری باغ‌های انگور ارتقا پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمود بازاری در نشست میز استانی توسعه صادرات کشمش و صنایع وابسته که صبح امروز در سالن جلسات جهاد کشاورزی استان برگزار شد، گفت: در راستای حمایت از صادکنندگان باید مشوق‌های صادراتی درنظر گرفته شده به طور کامل تخصیص پیدا کنند و این منابع باید برای حضور در نمایشگاه‌های خارجی هم تخصیص پیدا کند.

مدیرکل دفتر توسعه صادرات سازمان توسعه تجارت ایران عنوان کرد: یکی از موانع صادرات قیمت تمام شده و قیمت‌گذاری محصولات صادراتی است، همچنین برای ارتقای سطح صادرات باید استراتژی ما در تولید مبتنی بر صادرات و فروش باشد تا به خروجی مناسب برسیم.

این مسئول بیان کرد: قیمت‌گذاری در بیشتر محصولات خشکبار به گونه‌ای است که امکان رقابت را فراهم نکرده است و از این رو باید با داشتن قیمت‌های واقعی درپی صادرات باشیم و به‌روزرسانی قوانین گمرکی برای اصلاح قیمت‌گذاری کالاهای صادراتی یک نیاز است.  

وی اظهار کرد: برای حمیات از صادرکنندگان محصولات کشاورزی ارائه ارز در بورس و واردات شمس طلا در حال پیگیری است.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز