خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه تخصصی کشاورزی و ادوات وابسته در قزوین افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۱۲۲۱

سیزدهمین نمایشگاه کشاورزی، ماشین‌آلات، ادوات و تجهیزات آبیاری و آبرسانی، نهاده‌ها و صنایع وابسته قزوین در شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سیزدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی و صنایع وابسته از دیروز تا چهارم آذرماه به مدت چهار روز با مشارکت ۵۰ شرکت از استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران، آذربایجان شرقی، اصفهان، گیلان و کردستان در معرض بازدید عموم قرار دارد.

مشارکت کنندگان محصولات و تولیدات خود را در زمینه‌های ماشین آلات و ادوات کشاورزی، سیستم‌های نوین آبیاری، نهال و نهاده، کود و سم، بذر و صنایع وابسته در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

سیزدهمین نمایشگاه کشاورزی در مدت برگزاری از ساعت ۱۵ تا ۲۰ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین جهت بازدید متخصصان و علاقه‌مندان دایر خواهد بود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی قزوین در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: نقش کشاورزی در توسعه اقتصادی و تأمین امنیت غذایی جامعه بر هیچ کس پوشیده نیست از این رو با برگزاری رخدادهای نمایشگاهی در پی معرفی ظرفیت‌های این بخش به مردم هستیم.

احمد خورگامی اظهار داشت: آشنایی با استراتژی‌های نوین بازاریابی و تلاش برای شناسایی مشتریان و آشنا کردن متخصصان و جامعه مهندسی با آخرین فناوری‌های صنایع مرتبط با کشاورزی از اهداف برپایی این نمایشگاه به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: صنعت کشاورزی به‌عنوان یکی از بخش‌های مهم اقتصاد کشور است که توسعه آن در راستای رفاه جامعه و تولید محصول سالم رابطه نقش مهمی را ایفا می‌کند و هر اقدامی در جهت نیل به خود کفایی در توسعه محصولات کشاورزی در افزایش درآمد ملی، توسعه صادرات و ایجاد اشتغال تأثیر مستقیم خواهد داشت.

خورگامی ادامه داد: با توجه به این مهم، شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین امسال برای اولین بار برگزاری نمایشگاه کشاورزی را در ۲ مقوله کاملاً تخصصی در بخش ادوات و ماشین آلات و هم در بحث بذر و کود و نهاده و سیستم‌های آبیاری برای رفع نیاز بهره‌برداران استان را در دستور کار قرار داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز