خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران:

طرح نهضت ملی در ۴۸۰ واحد مسکونی گچساران تعطیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۰۹۹۱

رئیس راه و شهرسازی گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد از تعطیلی و رکود فعالیت های عمرانی در طرح نهضت مسکن این شهرستان خبرداد.

اسماعیل احمدی در گفت و گو با ایلنا در گچساران، با اظهار تاسف از توقف اجرای طرح نهضت مسکن در مناطق خامی و خنگ بِناری این شهرستان اظهارداشت: ساخت ۲۴۰ واحد مسکن ملی که در منطقه خامی و خِنگ بناری این شهرستان آغاز شده بود اکنون به دلیل نبود امکانات زیرساختی نظیر  آب و برق مُتوقف شده است.

وی سطح اراضی موردنظر برای اجرای این طرح ملی در مناطق عنوان شده گچساران را ۱۶ هکتار زمین ذکر و خاطرنشان کرد: قرار است این واحد‌ها در مناطق خنگ بناری، خامی، کارکنان دولت و پازنان ساخته شود اما اکنون عملیات اجرایی آن متوقف شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان، هزار و ۷۳۰ واحد مسکن ملی برای خانه دار شدن مردم ساخته می شود که از این تعداد ۴۸۰ واحد در مناطق خامی و خِنگ بناری شروع شده اما به علت نبود آب و برق متوقف شده است.

احمدی باتشریح پاسخ شرکت های خدمات رسان برای رفع مشکلات کنونی اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان گچساران، یادآورشد: دستگاه‌های خدمات رسان می‌گویند تجهیز کارگاه با کارفرما است و راه و شهرسازی باید هزینه انشعابات و خط انتقال آب و برق را پرداخت کند.

وی با اظهار ناراحتی افزود: مجبور هستیم هزینه آب و برق این طرح ملی را از پول پرداختی مُتقاضیان تامین کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز