خبرگزاری کار ایران

با هدف کاهش بار ترافیک ؛

ساعات کاری شهر مشهد تا پایان سال جاری تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۰۵۱۰

شورای هماهنگی ترافیک خراسان رضوی تغییر ساعات کاری شهر مشهد که از روز شنبه ۹ مهرماه با هدف کاهش بار ترافیک اجرا شده بود را بدون تغییر تا پایان امسال تمدید کرد.

به گزارش ایلنا از مشهد، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در نشست شورای هماهنگی ترافیک استان گفت: بر همین اساس ساعت فعالیت بانک های استان ۶.۳۰ دقیقه، مدارس متوسطه هفت صبح،مدارس ابتدایی ۷.۳۰ دقیقه و اداره ها هشت صبح خواهد بود.

وی اضافه کرد: بر اساس نتایح به دست آمده، تغییر ساعت آغاز به کار اداره ها، مدارس و بانک ها، باعث کاهش قابل ملاحظه در ترافیک صبحگاهی و عصرگاهی شده است.

استاندار خراسان رضوی همچنین نسبت به عدم رعایت ساعت آغاز فعالیت از سوی برخی مدارس غیر انتفاعی نیز انتقاد کرد و گفت: لازم است تا این مدارس نیز همچون سایر مراکز آموزشی از ساعت اعلام شده برای آغاز فعالیت تبعیت کنند تا شاهد کاهش بار ترافیک در سطح خیابان های شهر مشهد باشیم.

نظری افزود: با تغییر آغاز فعالیت اداره ها شاهد هستیم که برخی از خانواده ها با توجه به هزینه سرویس مدارس، خود وظیفه رساندن فرزندان به مدارس را بر عهده گرفته اند که باعث کاهش هزینه خانوار در امر سرویس مدارس نیز شده است.

وی ادامه داد: خورشید در خراسان رضوی نسبت به مناطق مرکزی و غربی کشور زودتر طلوع می کند و بر همین اساس تجربه ما از سایر نقاط کشور متفاوت تر است و با تغییر ساعت کاری، شاهد کاهش ترافیک عصرگاهی و شبانگاهی در شهر مشهد هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز