خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

ثبت بیش از 18 میلیون تردد تخلف فاصله غیرمجاز در محورهای استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۹۷۶

رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: 18 میلیون و 545 هزار تردد تخلف فاصله طولی غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل به ثبت رسیده است.

به گزارش ایلنا، امید نسیمی در بازدید از سامانه‌های هوشمند محور اردبیل- آستارا با بیان اینکه در 7 ماهه گذشته محور نیر-اردبیل، آستارا-اردبیل و اردبیل آستارا بیشترین تخلف تردد فاصله غیرمجاز را به خود اختصاص داده اند تصریح کرد: در این مدت 1 میلیون و 523 هزار و 758 تخلف در محور نیر- اردبیل،1 میلیون و 390 هزار و 296 تخلف در محور آستارا- اردبیل و 1 میلیون و 302 هزار و 579 تخلف فاصله طولی غیرمجاز در محور اردبیل- استارا ثبت شده است.

وی در 7 ماهه گذشته از ثبت  678 هزار و183 تخلف تردد سبقت غیرمجاز در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل خبرداد و خاطرنشان کرد:در مدت یاد شده محور آستارا-اردبیل با 116 هزار و 562 تردد،اردبیل- سرچم با 77 هزار تردد و اسالم- خلخال نیز با 65 هزار و 842 ترددجزوه محورهای پرتخلف استان در تردد سبقت غیر مجاز است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل ثبت 10 میلیون و 419 هزار و 229 تردد را در محورهای مواصلاتی استان اردبیل یادآور شدو اظهار کرد: نسبت به مدت مشابه سال قبل که حدود 7 میلیون و 288 هزار تردد بود در 7 ماهه امسال 43 درصد افزایش را شاهد هستیم.

نسیمی 8 درصد از کل تردد استان را مربوط به وسیله نقلیه سنگین عنوان کرد و اظهار داشت: انتظار داریم رانندگان با رعایت سرعت و سبقت مطمئنه جهت حفظ جان خود وسایر مترددین به علائم راهور در جاده ها توجه داشته باشند.

وی از فعالیت  74 دستگاه تردد شمار برخط، 54 سامانه ثبت تخلفات سرعت و41 دوربین نظارت تصویری در محورهای استان خبردادو از مردم خواست قبل ازسفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی وترافیکی استان با سامانه 141 اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز