خبرگزاری کار ایران

فرماندار قزوین:

شورای دانش‌آموزی زمینه مشارکت اجتماعی افزایش می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۸۳۲۰

فرماندار شهرستان قزوین گفت: با استفاده از ظرفیت شورای دانش‌آموزی می‌توان زمینه افزایش مشارکت اجتماعی دانش‌آموزان را ارتقا داده، البته در این راستا نباید انتخابات شورای دانش‌آموزی صرفا تشریفاتی باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عباس کاظمی در انتخابات شورای دانش‌آموزی که صبح امروز در مدرسه دانشمند برگزار شد، گفت: یکی از نگرانی‌های ما بعد از کرونا مدارس بود، در کنار آن حوادث اخیر هم به ما نشان داد که نباید نسبت به مدارس که کانون تعلیم و تربیت هستند بی‌توجه بود و نیاز داریم توجه به این بخش افزایش پیدا کند.

فرماندار شهرستان قزوین ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب یکی از مواردی است که در آن ضمن تاکید بر برکات انقلاب به مواردی مانند مشارکت عمومی و ارتقای بینش سیاسی اشاره شده و نیاز داریم دانش‌آموزان این بیانیه را مورد مطالعه قرار دهند.

وی عنوان کرد: سازوکار اجرایی شورای دانش‌‌آموزی امری قابل تقدیر است و می‌تواند به ارتقای مشارکت‌جویی کمک کند؛ اما نباید صرفا تشریفاتی باشد و نیاز داریم محتوا را هم مد نظر داشته باشیم.

این مسئول ادامه داد: دشمنان به دنبال تاثیرگذاری از طریق نسل نو هستند، در مقابل ما می‌توانیم با استفاده از ظرفیت موجود در مدارس به ارتقای جایگاه آموزش و پرورش کمک کنیم.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات و استفاده از مشارکت مردم گفت: در نتیجه انقلاب اسلامی این امکان برای ما فراهم شده که با انتخابات در سرنوشت خود مشارکت داشته باشیم.

کاظمی ادامه داد: درحال حاضر دشمنان ما شعارهایی می‌دهند که به مفاهیم آن اعتقاد ندارند، کشورهایی که صندوق رای ندارند درحال تلاش هستند تا برای ما تصمیم بگیرند و در همین راستا از شبکه‌های ماهواره‌ای و اجتماعی که دروغ پراکنی می‌کنند حمایت می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز