خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیر کل آموزش و پرورش مازندران:

اعضای انجمن اولیا و مربیان استان انتخاب شدند

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۵۱۲

خانواده ها باید در آموزش و پرورش مشارکت همه جانبه داشته باشند تا آموزشی و پرورشی پویا، فعال و بانشاط داشته باشیم.


مدیر کل آموزش و پرورش در انتخابات انجمن اولیا و مربیان استان گفت: خانواده باید در آموزش و پرورش مشارکت همه جانبه داشته باشد تا آموزشی و پرورشی پویا، فعال و با نشاط داشته باشیم.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مازندران، انتخابات شورای مرکزی انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش مازندران، صبح امروز در باشگاه فرهنگیان ساری برگزاری گردید.

در این مراسم که مدیر کل، معاون پرورشی و فرهنگی، روسای ادارات ارزیابی عملکرد و حراست و رئیس گروه انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش حضور داشتند، سید علی قاسمی، مدیر کل آموزش و پرورش ضمن پراهمیت دانستن نقش انجمن اولیا و مربیان در آموزش و پرورش گفت: آنچه در نظام تعلیم و تربیت رخ می دهد فقط حاصل کار آموزش و پرورش نیست. ما برای رسیدن به اهداف، باید لزوما با نهاد خانواده مشارکت داشته باشیم.

وی افزود: امروز رسانه های مختلف نیز در تعلیم و تربیت تاثیرگذار هستند و دانش آموزان از رسانه ها، تاثیر بسیاری می پذیرند. رسانه ها رقیب آموزش و پرورش و خانواده ها هستند. باید در بین دو نهاد هماهنگی وجود داشته باشد تا بتوانند آسیب های رسانه ها را در تربیت کاهش دهند و از مزایای آنها در جهت تربیت فرزندان به شایستگی استفاده کنند.

قاسمی اظهار داشت: خانواده ها باید در آموزش و پرورش مشارکت همه جانبه داشته باشند تا آموزشی و پرورشی پویا، فعال و بانشاط داشته باشیم.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: یکی از ضروریات پیشرفت در امور تربیتی، بالا بردن آستانه تحمل است که باید مد نظر قرار گیرد. با صبر و حوصله می توان از مشارکت دانش آموزان نیز بهره خوبی گرفت و از فکر و اندیشه آنان استفاده کرد.
در ادامه مراسم، ۲۶ نفر جمع اولیا و ۱۷ نفر از جمع مدیران کاندیدا شدند. هر یک از نامزدها به طور مختصر خود را معرفی کردند و در پایان آرای حاضران جمع آوری گردید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز