خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر اصفهان مطرح کرد،

تصمیمات نادرست در خصوص زاینده رود/ثبت ۲۵ آبان به نام روز اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۷۸۹۹

رئیس شورای شهر اصفهان با اشاره به گفت: آلودگی هوا و فرونشست زمین دانه‌های تسبیح جریان پایدار آب در زاینده رود هستند و می‌طلبد ادارات ذی ربط مصرانه قانون هوای پاک را دنبال کنند.

به گزارش ایلنا از شهر اصفهان، محمد نورصالحی با اشاره به اینکه در آستانه ۲۵ آبان، سالروز حماسه و ایثار مردم اصفهان و روز اصفهان قرار داریم اظهار داشت: با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور از این پس در تقویم‌ ۲۵ آبان به نام روز اصفهان ثبت خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: از مسئولان شهرداری، مدیران مناطق و... می‌خواهیم برای ایجاد رضایت مندی، حل مشکلات، تفسیر قوانین و ضوابط به نفع مردم و هر اقدامی هرچند کوچک به احترام مردم دریغ نکنند و رضایت مندی آن‌ها را فراهم کنند.

رئیس شورای شهر اصفهان ادامه داد: اولین موضوع جریان پایدار آب زاینده رود است که به نظر می رسد همه مسئولان در سطح ملی به ویژه رئیس جمهور، نظرشان نسبت به این موضوع مثبت بوده اما به هر دلیلی تصمیمات درستی انجام نمی‌شود.

وی اضافه کرد: از مردم اصفهان و کشاورزان مظلوم شهر و استان می‌خواهیم در عین مطالبه گری صبر داشته باشند و در شرایط حساس کنونی بزرگوارانه و محترمانه مطالبات برحق خود را پیگیری کنند و البته انتظار بیش از هر زمان این است که هر پروژه، اقدام و برنامه ریزی با سرعت و جدیت دنبال و از پشت گوش انداختن مطالبات مردم خودداری شود.

نورصالحی با اشاره به آلودگی هوا و فرونشست زمین گفت: این‌ها همه دانه‌های تسبیح جریان پایدار آب در زاینده رود است و البته اقدامات در سطح استان می‌طلبد ادارات ذی ربط مصرانه قانون هوای پاک را دنبال کنند و به جلسه اکتفا نکنند.

رئیس شورای شهر اصفهان با اشاره به دیگر پروژه‌های بزرگ استانی و شهری خاطرنشان کرد: توسعه‌ زیرساخت‌های گردشگری، توجه به بافت‌های تاریخی و ناکارآمد، توسعه اشتغال و شرکت‌های دانش بنیان و قطار سریع السیر تهران- قم- اصفهان از جمله پروژه‌های بزرگ در حال پیگیری هستند. 

وی با اشاره به پروژه قطار سریع السیر تهران- قم- اصفهان تصریح کرد: کم کاری برخی دستگاه‌ها در این پروژه مشهود است و امیدواریم با دستور صریح رئیس جمهور این پروژه هم با سرعت و قوت ادامه پیدا کند به نحوی که در همین دولت به مرحله اجرا برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز