خبرگزاری کار ایران

شهردارخمینی شهرتاکید کرد:

خمینی‌شهر با کمبود زمین مواجه است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۵۱

چنانچه تدابیر لازم برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در خمینی شهر اتخاذ نشود، زمین‌های کشاورزی و باغات این شهرستان نابود می‌شوند.

ایلنا: شهردار خمینی شهر در جلسه بررسی مشکلات ساخت و سازهای غیر مجاز در خمینی شهر اظهار داشت: برای جلوگیری از گسترش ساخت و سازهای غیر مجاز باید راهکارهای لازم اندیشیده شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، اصغر حاج حیدری تصریح کرد: برای مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرستان به حمایت مسئولان استان نیاز داریم.

وی با بیان اینکه خمینی شهر با کمبود زمین مواجه است، افزود: شیوه غلط اجرا شده در خصوص ساخت و ساز‌ها در گذشته، باعثشده تا شهرداری خمینی شهر با مشکلات زیادی مواجه شود.

شهردار خمینی شهر با بیان اینکه اجرای قانون معیار فعالیت شهرداری خمینی شهر است، تصریح کرد: به علت گسترش ساخت و سازهای غیر مجاز در برخی مناطق خمینی شهر، اعمال قانون به راحتی امکان‌پذیر نیست.

شهردار به هم‌جواری خمینی شهر با شهر اصفهان اشاره کرد و افزود: مهاجرپذیر بودن خمینی شهر به مشکلات گسترش ساخت و سازهای غیرمجاز در این شهرستان افزوده است.

وی، پایین بودن قیمت زمین‌های خمینی شهر نسبت به اصفهان را از عوامل مهاجرت و سر ریز شدن جمعیت شهر اصفهان به خمینی شهر بیان کرد و گفت: سر ریز شدن جمعیت اصفهان به خمینی شهر باعثشده تا افراد مهاجر در حاشیه شهرستان اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز کنند.

شهردار با اشاره به اینکه ساکنان این مناطق از مسئولین شهرداری و شورای شهر خمینی شهر انتظار ارائه خدمات شهری و تسهیلات دارند، ابراز امیدواری کرد: با همکاری و حمایت اعضای شورای شهر خمینی شهر تدابیر لازم برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در این شهرستان و ارائه خدمات به ساکنان حاشیه خمینی شهر اندیشیده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز