خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان خبرداد؛

آغاز بیست و پنجمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۷۸۴۹

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: در استان و سراسر کشور بیست و پنجمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی مدارس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، نقی سیاهکالی مرادی با اعلام ایبن خبر افزود: هدف از اجرای این طرح ارتباط دو سویه بین دانش آموزان و مسئولین مدارس ، تقویت اعتماد به نفس، ارج نهادن به شخصیت دانش آموزان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: 11 هزار دانش آموز در یک رخداد بزرگ سیاسی، فرهنگی و اجتماعی از مجموع 250 هزار دانش آموز به عنوان شورای دانش آموزی در مجموع 2 نماینده دختر و پسر از استان به مرحله کشوری معرفی می‌شوند.

سیاهکالی مرادی اظهار کرد: (طلایه داران گام دوم انقلاب، نماد مسئولیت پذیری و مشارکت جویی ) شعار این دوره انتخابات شورای دانش آموزی است.

وی گفت: شورای دانش آموزی تمرین مسئولیت پذیری برای دانش آموزان است.

این مسئول به دانش آموزان تاکید کرد: دانش آموزانی که شورا هستند باید به دیگر دانش آموزان احترام بگذارند و زمینه ارتقاء علمی و فرهنگی دانش آموزان را فراهم کنند.

سیاهکالی مرادی اقزود: شما در شورا می‌توانید در حوزه‌های مختلف کار کنید، برخی از راهکارهایی که به ذهن شما می‌آید می‌تواند بر کیفیت آموزشی و فرهنگی تاثیر داشته باشد.

این مسئول گفت: مهارت حل مسئله را از الان یاد و در مدارس به کار بگیرید، مهارت همدلی و تفکر خلاق در بستر شورا محیا می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز