خبرگزاری کار ایران

تحقق برنامه‌های واحد بازرسی فنی شرکت گاز همدان

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۷۷۶۶

مدیرعامل شرکت گاز همدان از تحقق کامل برنامه‌های واحد بازرسی فنی شرکت گاز استان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استان، محمدصادق محبی‌نظر اظهار کرد: در راستای بهره‌برداری ایمن، شناسایی و کنترل خطرات و ریسک‌ها، اجتناب از بروز حوادث و تطابق فعالیت‌ها با استاندارد و دستورالعمل‌های شرکت ملی گاز، فرایند نشت یابی تحت عنوان (LDAR) Leak Detection & REPAIR  به صورت مستمر در تمام خطوط و ایستگاه‌های گازدار شرکت گاز استان انجام می‌شود.

وی گفت: عملیات نشت‌یابی با طرح برنامه‌ای مدون و به منظور حفظ ایمنی و اجتناب از بروز حوادث، حفاظت از سرمایه‌های موجود و تحقق گازرسانی پایدار، به صورت پیمایشی و توسط دستگاه‌های نشت‌یاب FID یا لیزری انجام می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت گاز همدان با تاکید بر گستردگی شبکه توزیع، تغذیه و ایستگاه‌های تقلیل فشار و CPS  استان از تحقق کامل برنامه‌های واحد بازرسی فنی در نیمه نخست سال خبر داد و گفت: نشت‌یابی ۶۸۵۰ کیلومتر شبکه‌های توزیع و تغذیه، ۲۴۶ هزار و ۱۸۰ مورد انشعابات و یک‌هزار و ۳۷۵ مورد ایستگاه‌های تقلیل فشار انجام شده است.

وی گفت: در این مدت ۲۷۲ مورد نشت زیرزمینی کشف شده که ۲۳۷ مورد از آن را رفع کردیم و مابقی طی انجام برنامه‌ریزی مدون و دقیق در حال رفع است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز