خبرگزاری کار ایران

یک مسئول مطرح کرد؛

آمادگی مدیریت شهری مشهد برای انتقال تجربیات به سایر کلانشهرها

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۷۴۱۰

مدیرکل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد از برگزاری نشست مشترک تخصصی میان اداره کل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز ، به منظور بررسی راهکارهای انتقال و تبادل تجربیات میان مشهد و شیراز خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، سید علی اکبر انتظام با اعلام این خبر اظهار کرد: باتوجه به توسعه گسترده فضای سبز شهر مشهد طی سال های اخیر و اقدامات گسترده ای که در این حوزه در زمینه های مدیریت منابع آبی ، استفاده از روش های نوین و فناورانه در نگهداری درختان، توسعه خشک منظر شهری و... در این کلانشهر صورت گرفته است؛ در این نشست تخصصی راهکارهای انتقال تجربیات دستاوردهای مدیریت شهری در مشهد به سایر کلانشهرها به ویژه کلانشهر شیراز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: نظارت بر پروژه های فضای سبز، توسعه کمربندهای سبز شهری، آبخیزداری، تهیه دفترچه های فهرست بهاء خدمات فضای سبز شهری و بومی سازی گونه های گیاهی بخش دیگری از موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

روح الله مظفری، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز نیز در این جلسه با اشاره به اقدامات بسیار مناسب در شهر مشهد به ویژه در زمینه توسعه استفاده از گونه های بومی و ایجاد شبکه جداسازی آب شرب از آب خام، افزود: باتوجه به برگزاری این نشست تخصصی ، موضوعات قابل انتقال و مشارکت زیادی میان مشهد و شیراز وجود دارد و امیدواریم با توسعه این ارتباطات زمینه را برای بهبود فضای سبز شهری در کلانشهرهای کشورمان فراهم آوریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز