خبرگزاری کار ایران

50 درصد فرهنگیان در قزوین عضو بسیج هستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۷۲۴۰

مسئول بسیج فرهنگیان استان قزوین گفت: 50 درصد فرهنگیان استان عضو بسیج هستند که جشنواره علمی پژوهشی بسیج فرهنگیان به ارتقای همه جانبه آموزش و پرورش کمک می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ هادی بغدادی با اعلام این خبر افزود: به منظور ایجاد مشارکت بهتر معلمان و ایجاد فرصت بیشتر، دریافت آثار در جشنواره علمی- پژوهشی فرهنگیان استان تا نیمه آذر ماه امسال تمدید شد.

مسئول بسیج فرهنگیان استان قزوین بیان کرد: این جشنواره در 2 بخش به همت سازمان بسیج فرهنگیان با محورهای مرتبط با تحقق عدالت و نصیب آموزشی، راهکارهای تحول فرهنگی و پرورشی و بخش ویژه هیات‌های اندیشه ورز با محور صیانت و ارتقا شان و منزلت در قالب ارائه مقاله کلید خورده است.

بغدادی تصریح کرد: مهم‌ترین اهداف برگزاری جشنواره علمی و پژوهشی بسیج فرهنگیان تولید و بازتولید محتوای علمی در جامعه فرهنگیان بسیج، ایجاد هم افزایی و تعامل بین سازمان بسیج فرهنگیان و مدیران بخش‌های آموزش و پرورش است.

وی گفت: پرداختن به مسائل آموزش و پرورش و پیدا کردن راهکارهای مناسب برای حل آن‌ها، ترویج گفتمان انقلاب اسلامی در سطوح مختلف از مهم‌ترین اهداف نظام تعلیم و تربیت است.

این مسئول یادآور شد: این جشنواره با کمک فرهنگیان فرهیخته برگزار می‌شود و هدف آن زمینه سازی و کمک به دستگاه تعلیم و تربیت است  تا بسترسازی مناسبی برای تولید علم باشد.

بغدادی افزود: علاقه مندان شرکت در این جشنواره میتوانند به سایت www.sci.cbo.ir مراجعه کنند.

وی گفت: مراسم اختتامیه جشنواره همزمان با هفته بزرگداشت بسیج، آذر ماه 1401 برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز