خبرگزاری کار ایران

امروز صورت گرفت؛

بازدید استاندار قزوین از طرح‌های کشاورزی طارم سفلی

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۶۰۳۸

استاندار قزوین در سفر به طارم سفلی از چند طرح حوزه کشاورزی بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین امروز همراه با مسئولین حوزه کشاورزی در طارم سفلی حضور پیدا کرد.

بازدید از یک واحد تولیدی فرآوری زیتون در این منطقه ازجمله بزنامه‌های این بازدید بود.

در این واحد فرآوری سالانه ۸۱۰ تن روغن خام زیتون و ۱۰۰۰ تن کنسرو زیتون تولید می‌شود.

برای ایجاد این واحد فرآوری زیتون ۱۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه ثابت و ۸۰۰ میلیارد ریال سرمایه در گردش هزینه شده و زمینه اشتغال برای ۶۰ نفر در منطقه فراهم شده است.

بازدید از طرح توسعه باغات در اراضی شیبدار طارم سفلی از دیگر برنامه‌های بازدید استاندار بود.

این طرح در زمینی به مساحت ۵۱۱ هکتار در اراضی روستای خاگینه (واگذاری اراضی ملی) درحال اجرا بوده و پیشرفت فیزیکی کل مجموعه تامین آب و اجرای سامانه آبیاری ۸۰ درصد انجام شده است.

برای اجرای این طرح تاکنون 260 میلیارد ریال هزینه شده که ۱۷۰ میلیون ریال برای تامین و انتقال و ۹۰ میلیون ریال برای شبکه آبیاری قطره ای از محل سرمایه‌گذاری دولتی و بانک زمین هزینه شده است.

بازدید از یک واحد تولیدی صنایع غذایی تبدیلی در طارم سفلی هم صورت گرفت.

استاندار قزوین در راستای حمایت از تولید در بخش‌های مختلف در واحدهای تولیدی حضور پیدا می‌کند، در این بازدیدها که به طور مستمر صورت می‌گیرد، ضمن آشنایی با مشکلات واحدها، راه حل آن‌ها بررسی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز