خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

قزوین جزء پنج مقصد تماشاگران جام جهانی است/امیدواریم میزبان تماشاگران باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۵۷۹۳

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین گفت: قزوین جزء پنج استان مقصد تماشاگران جام جهانی برای گردشگری است، مقدمات اولیه فراهم شده و امیدواریم در قزوین هم بتوانیم میزبان تماشاگرانی باشیم که برای جام جهانی به قطر می‌آیند.

نادر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به زمینه‌سازی‌های انجام شده برای جذب میهمانان جام جهانی فوتبال به عنوان گردشگر گفت: از حدود چهار پنج ماه پیش در سطح کشور فرآیندی برای این امر طی شد و پنج استان به عنوان مقصد تورهای گردشگری معرفی شدند که قزوین هم ازجمله آن‌ها بود.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین ادامه داد: در سطح ملی و وزارتخانه‌های مختلف ازجمله میراث فرهنگی و امور خارجه هماهنگی انجام می‌دهند تا تیم‌ها و افرادی که در جام جهانی حاضر می‌شوند و امکان سفر به ایران دارند به عنوان گردشگر در استان‌های مقصد حضور پیدا کنند.

وی عنوان کرد: تمهیدات اولیه در سطح ملی انجام شده و در استان هم برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری مسیرهایی مشخص شده است اما سفر افراد حاضر در جام جهانی به کشور ما درحال بررسی است، البته اینکه فرصت و زمان گردشگری داشته باشند هم مطرح است، ضمن اینکه امکان مستقیم بازاریابی گردشگری هم برای ما فراهم نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز