خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت تاکید کرد؛

تشدید نظارت‌ها بر تعطیلی خودسرانه واحدهای خبازی

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۵۳۵۸

فرماندار رشت با تاکید بر اهمیت نقش و عملکرد نانوایان قانونمند و مردمدار در رضایت‌مندی شهروندان، خاطرنشان کرد: ضمن تشدید نظارت‌ها، با هرگونه اختلال در ساعات کاری و تعطیلی خودسرانه واحدهای خبازی برخورد خواهد شد.

به گزارش ایلنا از رشت، حمیدرضا امام پناهی در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان که با دستور بررسی اطلاعات و تحلیل و چگونگی پایش فعالیت واحدهای نانوایی رشت صورت پذیرفت، بر همراهی و همکاری دستگاه‌های مرتبط برای ارائه بهترین خدمات در کیفیت و کمیت نان تحویلی به مردم تاکید کرد.

نماینده عالی دولت در مرکز استان با اشاره به ضرورت استمرار و تشدید بازرسی و نظارت دستگاه‌های متولی بر مراحل تهیه نان، از تامین آرد تا پخت با کیفیت و ارائه به مردم، گفت: با استخراج تراکنش واحدهای خبازی از سامانه نانینو و احصاء تعطیلی غیر مجاز واحدهای نانوایی، با هرگونه تعطیلی خودسرانه خارج از برنامه نانوایی ها و همچنین سوء استفاده از فرصت ایام تعطیلات رسمی و تقویمی، برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

امام پناهی با بیان این مطلب که برخورد با واحدهای دارای سابقه تکرار چند باره تخلفات سختگیرانه تر خواهد بود؛ خواستار استفاده از ظرفیت تمامی دستگاه‌ها از جمله بسیج اصناف برای تشدید نظارت بر عملکرد واحدهای نانوایی شد.

وی افزود: رعایت موارد توصیه شده قانونی، از جمله نصب بنر مشخصات واحدهای صنف خبازی که شامل مواردی مانند نام متصدی واحد، مقدار سهمیه، نوع پخت و روزهای مجاز تعطیل میباشد؛ در محل مناسب و قابل رویت الزامی بوده و ضروری است تا واحدهای فاقد بنرهای اطلاع‌رسانی مشخصات، هر چه سریعتر نسبت به رفع نقص اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز