خبرگزاری کار ایران

پیشنهاد ایجاد موزه اسباب‌بازی در مشهد/ این موزه فقط در ۲ کشور وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۴۷۶۰

پیشنهاد ایجاد موزه اسباب بازی در جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شورای شهر مشهد مطرح شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شورای شهر مشهد برگزار شد. اولین دستورکار این جلسه به موضوع نامگذاری معابر به نام شهدای گرانقدر در مناطق مختلف شهرداری اختصاص پیدا کرد که با موافقت اعضای شورای اسلامی شهر همراه شد؛ لایحه‌ای که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت، در جلسه آتی صحن علنی برای تصویب مطرح و در دستورکار قرار خواهد گرفت.

در این نشست، ارائه اولیه طرح ایجاد و راه‌اندازی «موزه اسباب‌بازی» توسط محمداسماعیل شیخانی، مدیر روابط‌عمومی شورای شهر مشهد صورت گرفت.

شیخانی با بیان اینکه یکی از مهمترین الزامات فرهنگی، به ویژه در کلانشهرها، ایجاد بستر و زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی و سرگرمی ویژه کودکان است، اظهارکرد: خلاء چنین موزه‌ای در مشهد کاملا ملموس است؛ موزه‌ای که مشابه آن تنها در ۲ کشور یافت می‌شود.

وی گفت: راه‌اندازی موزه اسباب‌بازی در کنار ایجاد فرصتی برای غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان، موجب پیوست نسلی بین نسل جدید و قدیم می‌شود؛ در کنار چنین فرصتی می‌توان اهداف والای تربیتی را هم دنبال کنیم.

مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد افزود: اگر به دنبال رشد و شکوفایی اجتماعی، فرهنگی و تربیتی و ... هستیم باید محور تمرکز خود را روی کودکان قرار دهیم؛ قشری که آینده‌ساز کشور بوده و با تقویت حس تعلق خاطر و هویت‌بخشی می‌توانیم دستاوردهای ارزشمندی را از این جامعه هدف خود کسب کنیم.

طرح راه‌اندازی موزه اسباب بازی مقرر شد برای بررسی و پایش جامع‌تر و پرداختن به جزئیات و کیفیت اجرایی کردن آن، در نشست‌های مشترکی با حضور نمایندگان سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد و کارشناسان حوزه فرهنگی و اجتماعی مورد بحث قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز