خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار :

اعزام زمینی زائران اربعین از خراسان رضوی متوقف شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۶۶۳۹

معاون هماهنگی مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی از توقف اعزام زمینی تمام زائران اربعین این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، حجت گنابادی‌نژاد در خصوص وضعیت زائران اربعین اظهار کرد: تمهیدات استانداری خراسان رضوی اجرای مصوبات ستاد مرکزی اربعین است. با توجه به اینکه صدور گذرنامه اربعین متوقف شد، در استان نیز این توقف اعمال شد.

وی ادامه داد: اعزام تمام زائران اربعین از خراسان رضوی متوقف شده است. همچنین اعزام موکب‌هایی که تاکنون جا مانده‌اند نیز متوقف شده است. به زائران و موکب‌هایی که در مسیر مرزهای غربی کشور قرار دارند، از طریق فضای رسانه‌ای اطلاع‌رسانی شده تا از ادامه سفر خود به عراق منصرف شوند.

معاون هماهنگی مدیریت امور زائران استانداری استان خراسان رضوی در خصوص وضعیت زائرانی که از طریق ناوگان هوایی و ریلی اقدام به سفر کرده‌اند خاطرنشان کرد: دستورالعملی بابت توقف اعزام زائران اربعین از طریق ناوگان هوایی و ریلی ابلاغ نشده و سفر این زائران مطابقه برنامه انجام خواهد شد.

گنابادی‌نژاد تصریح کرد: مطابق مصوبه ستاد مرکزی اربعین بخشی از وجه بلیت زائرانی که سفرشان به مرزهای غربی لغو شده است، استرداد خواهد شد. همچنین دستورالعملی بابت استرداد بخشی از وجه بلیت مسافران هوایی و ریلی که بخواهند که سفر خود را لغو کنند صادر نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز