خبرگزاری کار ایران

۶۳۸ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های خراسان رضوی بستری هستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۸۴۱۴

مسئول کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کووید ۱۹ در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هم‌اکنون ۶۳۸ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان خراسان رضوی بستری هستند که طی سه روز اخیر میزان روند ابتلا کاهشی بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمد پهلوان افزود:  ۴۲۶ نفر از این تعداد در بیمارستان های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد تحت مداوا قرار دارند که این دانشگاه علاوه بر کلانشهر مشهد، ۱۶ شهرستان دیگر استان خراسان رضوی را زیر پوشش دارد.

وی اضافه کرد: تعداد بستری‌شدگان روزانه بر اثر کرونا در خراسان رضوی دیروز به ۱۸۴ نفر در روز رسید و طی ۱۰ روز گذشته بیشترین میزان بستری‌شدگان روزانه کرونا در استان  ۲۱۸ نفر در روز بوده است.

مسئول کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کووید ۱۹ در دانشگاه علوم پزشکی مشهد به افرادی که هنوز واکسن نزده‌اند توصیه کرد که انجام واکسیناسیون برای کنترل کرونا و کاهش مرگ و میر در کنار رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی زیر پوشش خدمات دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند و دانشگاههای علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های پزشکی نیشابور و تربت‌جام نیز بقیه جمعیت این استان را زیرپوشش خدمات‌ بهداشتی و درمانی دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز