خبرگزاری کار ایران

تقدیر از خدمت‌گزاران زائران حضرت رضا(ع) در دهه آخر صفر

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۶۳۹

همزمان با ولادت نبی مکرم اسلام(ص)، آیین شکرانه خدمت به زائران دهه آخر صفر برگزار و از خادمان و مدیران اجرایی استان و شهر مشهد که در این خدمت‌رسانی مشارکت داشتند تقدیر شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، آیین شکرانه خدمت و تقدیر از خدمت‌گزاران زائران حضرت رضا(ع) در دهه آخر صفر با حضور تولیت آستان قدس رضوی، استاندار خراسان رضوی، شهردار مشهد و جمعی دیگر از مسئولان دستگاه‌های خدمت‌رسان در مرکز همایش‌های آستان قدس رضوی برگزار شد و حاضران، در محضر امام هشتم(ع)، شکرگزار توفیق خدمت به زائران ایشان شدند.

در همین راستا همزمان با میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام(ص)، آیین شکرگزاری از این خدمت برگزار و در این مراسم به نمایندگی از تمامی نهادها و افراد خدمتگزار، از استاندار خراسان رضوی، شهردار مشهد، فرماندار مشهد، مدیر عالی حرم مطهر رضوی، فرمانده انتظامی استان، تشکل‌های مردمی و جمعی دیگر از مدیران اجرایی استان و شهر مشهد تقدیر شد.

تولیت آستان قدس رضوی در این مراسم به اهمیت تسهیل امر زیارت برای هدایت انسان‌ها اشاره و عنوان کرد: کمک به فراهم آوردن شرایط زیارت آسان همراه با آسایش و آرامش برای مردم امری بسیار مهم، حائز اهمیت و ارزشمند است، زیرا زیارت موجب کسب معرفت، تحول معنوی و هدایت در انسان‌هاست و فراهم آورندگان و تسهیل‌کنندگان این امر مقدس در ثواب و پاداش این هدایت‌ها و تحول‌ها سهیم خواهند بود.

حجت الاسلام احمد مروی افزود: عدم فراهم آوری امکانات اولیه برای زیارت زائران می‌تواند موجب کم‌رنگ شدند زیارت و کاهش رغبت برای سفر به مشهد مقدس شود، در مقابل به هر میزان تسهیلات و امکانات افزایش یابد، به همان میزان اقبال مردم برای زیارت نیز بیشتر می‌شود و این امر بسیار ارزشمند است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز