خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر راه و شهرسازی در شیراز انجام گرفت؛

آغاز ساخت 40 هزار و 64 واحد از پروژه های نهضت ملی مسکن در فارس

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۴۱۵۰

آغاز ساخت 40 هزار و 64 واحد از پروژه های نهضت ملی مسکن استان فارس با حضور وزیر راه و شهرسازی در شیراز در منطقه کمیل آباد آغاز شد.

به گزارش ایلنا، مدیر کل راه کل شهرسازی فارس در این مراسم با اشاره به اینکه در شهر شیراز و زیر ۱۰۰ هزار نفر ۱۵ هزار واحد عملیات تجاری آغاز شده است و در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر به ۴۰ هزار واحد مسکونی امروزکلنگ می خورد و عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

محمودرضا طالبان افزود: اراضی کمیل آباد  متعلق به ارتش در اختیار طرح نهضت ملی است و ۱۸ هزار واحد ساخته می شود و ۱۰ هزار واحد برای کارکنان ارتش است و ۸ هزار واحد برای نهضت ملی مسکن است.

وی ادامه داد: ۴۰ میلیون اولیه واریز شده است و ۸ هزار واحد در کمیل اباد در شهرک شهید دوران ساخته می شود.

طالبان با اشاره به اینکه در ۱۸ شهر  از جمله آباده، نی ریز، فسا و... نیز عملیات اجرایی توسط وزیر آغاز می شود، گفت:برخی پروژه ها  یک طبقه است و برخی دو طبقه است که بین یک سال و نیم تا ۲ سال و نیم تمام می شود و پروژه های ۵ طبقه به بالا نیز  نیز ۳۶ ماهه تکمیل می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس ادامه داد: در کل استان حدود ۱۴۰ هزار واحد باید بسازیم که ۱۵ هزار واحد از قبل آغاز و امروز نیز ۴۰ هزار واحد آغاز می شود.

وی با بیان اینک در شهر شیراز باید ۷۵ هزار واحد مسکن ساخته شود، عنوان کرد: در خصوص بمو هنوز بحث مشکلات محیط زیستی وجود دارد که روند قانونی آن باید طی می شود.

وی افزود: در خصوص بافت فرسوده  دو بحث نوسازی و دیگری طرح نهضت ملی است از آنجا که در طرح نهضت ملی  قیمت زمین توسط دولت  صفر است که در بافت فرسوده اراضی نداریم و اساسا نهضت ملی قیمت زمین صفر است و هدف ها جدا می شود.

طالبان ادامه داد: ۱۵ هزار واحد عملیات اجرایی در سطح استان شرکت شده است که به طور میانگین ۲۰ تا ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز