خبرگزاری کار ایران

عزیزی خطاب به وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد؛

به وعده های خود در خصوص فارس عمل کنید/شیراز مشکل زمین ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۵۱۸۲

نماینده شیراز و زرقان در مجلس از وزیر راه و شهرسازی خواست تا به وعده های خود در خصوص استان فارس در حوزه های راه، ریل و مسکن عمل کند.

به گزارش ایلنا، ابراهیم عزیزی در حاشیه دیدار وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های استان فارس خطاب به رستم قاسمی گفت: شما پیش از رای اعتماد و پس از آن قول دادید که با جدیت مشکلات و کاستی های استان فارس در حوزه راه، ریل و مسکن را دنبال کنید و ما منتظر تحقق این وعده ها هستیم.

وی افزود: در این دو روزی که در استان هستید، مسائل مختلف استان را باید بررسی نموده و مورد به مورد را به نتیجه برسانیم.

رئیس فراکسیون جنوب کشور مجلس ادامه داد: ما به هیچ عنوان نمی توانیم از موضوع آزادراه ها، بزرگ‌راه ها و ۴خط ریلی که چندین سال معطل مانده، به راحتی بگذریم و این نواقص در دوران مسوولیت شما نیز باقی بماند.

نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد بحث مسکن نیز گفت: اینکه همه تمرکز ما به سمت صدرا برود و شهر شیراز این گونه با این حجم حاشیه نشینی رها شود، از هیچ قاعده مدیریتی تبعیت نمی کند و سزاوار نیست.

عزیزی تاکید کرد: شیراز به هیچ عنوان مشکل زمین ندارد و هر کسی  این مسأله را عنوان می کند، حتما شیراز را نمی شناسد.

نماینده شیراز و زرقان تصریح کرد: باید وقت گذاشت و دستگاه های اجرایی را پای کار آورد تا با یک رویکرد هوشمندانه مسائل مهم استان را در این بخش حل و فصل کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز