خبرگزاری کار ایران

آیین آغاز تولید انبوه هایما 8S ایران خودرو خراسان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۳۴۸۵

آیین آغاز تولید انبوه هایما 8S محصول شرکت ایران خودرو خراسان در هتل هما مشهد با حضور مسئولان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو در آیین آغاز تولید انبوه محصول هایما S8 گفت: به زودی سومین محصول از خانواده هایما در ایران خودرو تولید و به بازار عرضه می‌شود که یکی از خودروهای موفق در بازار خودرو است. 

مهدی خطیبی افزود: محصول هایما در چرخه قرعه کشی قرار ندارد و با تسهیلات و وام به بازار عرضه خواهد شد تا مشتریان بتوانند دستیابی راحتری داشته باشند، همچنین در بهمن ماه با رونمایی از محصولی دیگر سال را با چهار محصول از هایما به پایان خواهیم رساند.

وی با بیان اینکه در گروه صنعتی ایران خودرو به دنبال این هستیم تا در تمام محصولات شاخص‌های کمی و کیفی در بهترین شرایط باشد اظهار داشت: امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش تولید ١٠٨ هزار دستگاه محصول در ایران خودرو بودیم و برنامه داریم که تا پایان سال ۵ هزار دستگاه از خودروی هایما به تولید برسد. 

مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان نیز در این مراسم گفت: این پروژه از نیمه دی ماه سال گذشته به طور رسمی معرفی شد، با توجه به اینکه این پروژه هم چالش های خودش داشت اما با همکاری تیم ایران خودرو امروز توانستیم این محصول را به ثمر برسانیم.

بیژن زاهدی فر با اشاره به اینکه ٢۵ درصد محصولات در استان خراسان تولید می‌شود و برای پنج هزار نفر اشتغالزایی را در مجموعه داریم، افزود: با توجه به حمایت های جذب شده ٢٠ درصد قطعات مصرفی در خود ایران خودروی استان تامین می‌شود. 

وی اظهار داشت: ایران خودرو تنها شرکتی است که محصولات لوکس را با بهترین کیفیت و تکنولوژی تولید می‌کند که پروژه این محصول از اسفند ماه سال گذشته شروع و بعد از آزمایش امروز با تمام استانداردهای روز به تولید انبوه دست یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز