خبرگزاری کار ایران

استاندار چهارمحال و بختیاری خبرداد:

آماده باش نیروهای امدادی و خدماتی در استان

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۴۸۴

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تمامی نیروهای امدادی و خدماتی در چهارمحال و بختیاری در آماده‌باش کامل و پاسخگو باشند، همچنین مدیران در این مدت حق خروج از استان را ندارند، در زمان بارش در هیچ نقطه‌ای از استان نباید مشکل قطعی آب شرب وجود داشته باشد.

به گزارش ایلنا، غلامعلی حیدری اظهار داشت: در سیل مردادماه با اقدامات و پیش‌بینی های صورت گرفته خسارت به حداقل رسید، باید از تجربه سیل مردادماه در استان نهایت استفاده را ببریم.

وی افزود: تمامی دستگاه‌های امدادی، خدماتی و انتظامی هشدارهای لازم را انجام دهند، شدت بارش‌ها به گفته سازمان هواشناسی در استان در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه است، باید تدابیر لازم از جمله خط‌کشی محورها، نصب علائم راهنمایی و رانندگی و هشدار به رانندگان انجام شود، زیرا باتوجه به اینکه اولین بارش پائیزی است، امکان لغزندگی معابر وجود دارد.

حیدری با تاکید بر اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باید کندی در پرداخت تسهیلات بازسازی منازل سیل‌زدگان در چهارمحال و بختیاری را به سرعت دنبال کند، بیان کرد: به بانک‌ها تذکر لازم داده و تدابیر لازم اندیشیده شود تا برای سیل‌زدگان مشکلی ایجاد نشود، لایروبی و پاکسازی مسیل‌ها با سرعت انجام شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد:  باید از ساخت و ساز در حریم رودخانه‌ها و مسیل‌ها جلوگیری شود، مراقبت لازم صورت بگیرد تا از تخلیه زباله و نخاله‌های ساختمانی در حریم و بستر رودخانه و مسیل‌ها جلوگیری و با متجاوزین برخورد قانونی شود.

حیدری بیان کرد: در زمان بارش در هیچ نقطه‌ای از چهارمحال و بختیاری نباید مشکل قطعی آب شرب وجود داشته باشد، مدیران مربوطه تدابیر لازم را داشته باشد، هدایت آب‌های سطحی به سمت دشت شهرکرد با سرعت انجام شود، تجهیزات لازم پیش‌بینی شده است.

وی در پایان تاکید کرد: اعتباری برای تعمیرات ماشین‌آلات راهداری در استان اختصاص پیدا کرده است، این اعتبار به سرعت جذب شود تا دچار مشکل نشویم، سرکشی سرزده از پایگاه‌های امدادی و خدماتی انجام می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز