خبرگزاری کار ایران

در دیماه سال‌جاری انجام می‌شود؛

برگزاری مانور بزرگ منطقه‌ای "مقابله با بحران سیل" به میزبانی اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۰۷۶۶

اقدام(مانور) بزرگ آمادگی مقابله با تهدیدات و مخاطرات ترکیبی منطقه شمال غرب کشور به میزبانی صنعت آب و برق استان اردبیل در دیماه سالجاری برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جلسه ستاد مدیریت شرایط اضطراری صنعت آب و برق استان اردبیل در خصوص برگزاری اقدام بزرگ تمرینی آموزشی مقابله با بحران سیل با حضور مدیران عامل صنعت آب و برق استان، معاونان و مدیران مربوطه در محل سالن شهید سردار سلیمانی، سه شنبه ۳ آبانماه برگزار شد.

ناصر عبایی حق رئیس شورای هماهنگی مدیران مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شمالغرب کشور در مورد فرآیند برگزاری مانور تمرینی، آموزشی مناطق شش گانه کشور توضیحاتی ارائه داد.

ناصر عبدالهیان معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: این اقدام ۷ و ۸ دی ماه سال جاری به میزبانی استان اردبیل برگزار خواهد شد؛ استان های یاری رسان در این اقدام(مانور ) منطقه شمال غرب کشور آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، زنجان و گیلان خواهند بود.

در ادامه حسین قدیمی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان و رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان اردبیل بر تشکیل کمیته های متشکل از معاونت ها و بخش های تخصصی هر شرکت به جهت تدوین، بررسی و تحلیل سناریو همچنین اقدامات لازم از نظر اقامت، ایاب و ذهاب با عنایت به اصل صرفه جویی در هزینه ها تاکید کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز