خبرگزاری کار ایران

سخنگوی دولت در شیراز:

تلاش‌های دشمنان نمی‌تواند خللی در اتحاد و همدلی ملت ایران ایجاد کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۱۷۴۹

سخنگوی دولت گفت: امروز شاهد حضور گسترده اقشار مختلف مردم هستیم و این نشان از وحدت و انسجام ملت دارد.

به گزارش ایلنا، علی بهادری جهرمی  امروز ۷ آبان در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) در شیراز افزود: فشارها و تلاش‌های دشمنان نمی‌تواند خللی در اتحاد و همدلی ملت ایران ایجاد کنند و ملت وطن‌دوست و مسلمان ایران همواره ثابت کرده‌اند که در مقاطع مختلف هم از مسئولان و هم مردم سایر کشورها یک گام جلوتر هستند.

وی با اشاره به حضور گسترده اقشار مختلف مردم در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ(ع) گفت: فشارها و تلاش‌های دشمنان نمی‌تواند خللی در اتحاد و همدلی ملت ایران ایجاد کنند.

بهادری جهرمی اظهار کرد: هم دیروز و هم امروز اقشار مختلف مردم در کنار همدیگر قرار گرفتند تا یک‌دل و یک صدا اعتراض خود را نسبت به شورش و آشوب و اقدامات تروریستی نشان دهند و ثابت کنند که ملت متحدی هستند.

سخنگوی دولت با بیان اینکه مردم به‌رغم تمام مشکلات و گلایه‌هایی که دارند، باز هم در صحنه حاضر شده و وحدت خود را حفظ می‌کنند، گفت: قطعاً این حضورهای گسترده و وحدت مشت محکمی بر دهان تمام دشمنان است.

وی یادآور شد: دشمنان از ابتدای انقلاب اسلامی همواره تلاش کردند تا مقابل ملت ایران بایستند اما این ملت هر بار متحدتر و مستحکم‌تر با ایمان قوی‌تر مسیر پیشرفت خود را امتداد داده‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز