خبرگزاری کار ایران

به علت بارش باران؛

هواشناسی قزوین هشدار سطح زرد صادر کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۱۷۴۲

کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: باتوجه به پیش‌بینی بارش باران و احتمال آبگرفتگی موقت معابر عمومی در روز سه شنبه هشدار سطح زرد هواشناسی صادر شده است.

مریم بهروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به آخرین وضعیت جوی استان گفت: براساس خروجی مدل‌های هواشناسی از بعداز ظهر امروز تا صبح دوشنبه جوی به نسبت پایدار خواهیم داشت و برای امروز باتوجه به شمالی بودن سوی جریانات شاهد وزش باد در کانال بادی استان خواهیم بود.

کارشناس هواشناسی استان قزوین ادامه داد: برای روز دوشنبه با عبور موج در سطح منطقه افزایش ابر را پیش رو خواهیم داشت، همچنین برای بعد ازظهر رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود که در روز سه شنبه هم تداوم خواهد داشت.

وی عنوان کرد: برای روز سه شنبه آبگرفتگی موقت معابر عمومی، لغزندگی جاده‌ها، کاهش دید افقی و باتوجه به وزش باد احتمال خسارت به سازه‌های سبک وجود دارد.

این مسئول ادامه داد: برای صبح فردا کاهش دما را پیش رو خواهیم داشت.

وی بیان کرد: بر اثر سامانه بارشی شب گذشته 2.5 میلیمتر باران در معلم کلایه به ثبت رسید.

بهروزی گفت: کمترین میزان دمای استان بامداد امروز با 5 درجه در آوج و بیشترین میزان دما هم با 26 درجه در قزوین به ثبت رسید، کمینه دمای قزوین هم 10 دجه بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز