خبرگزاری کار ایران

نماینده قزوین در مجلس خبرگان:

بافت قدیمی شهر قزوین مورد غفلت قرار گرفته است

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۱۲۸۰

نماینده استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: برخی خیابان‌های قدیمی قزوین از جمله راه آهن و تبریز سال‌ها است که با مشکلات مختلف مواجه بوده و برای بهبود آن‌ها اقدام نشده است و نیاز داریم مسئولان شهری برای ساماندهی آن‌ها تلاش جدی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، آیت الله علی اسلامی در جلسه شورای شهر قزوین گفت: اعضای شورای شهر باید از فرصتی که در اختیار آن‌ها گذاشته شده به خوبی استفاده کرده و مطالبات و گلایه‌های مردم را در راستای بهبود زندگی مورد توجه قرار دهند و تلاش کنند تا کارهای عقب مانده را سامانددهی کنند.

نماینده استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: نمایندگان خبرگان در استان با اطلاع از مشکلات مردم سطح جامعه این آمادگی را دارند که مطالبات را به تهران منتقل کنند و در دیدار اخیر با رئیس جمهور هم مطالبی مطرح شد و امیدواریم سریع‌تر شاهد حل مشکلات باشیم.

حجت الاسلام مجید تلخابی هم در این جلسه با اشاره به حوادث اخیر گفت: درحال حاضر با مشکلات اقتصادی و بی اعتمادی مردم با برخی مسئولین مواجه هستیم در این شرایط رسانه‌های بیگانه هم تلاش می‌کنند تا اعتبار افراد شاخص نظام  را در ذهن مردم کمرنگ کرده و نظام را ناکارآمد جلوه دهند.

نماینده استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: متاسفانه فضای مجازی در اختیار دشمن قرار گرفته و از آن برای حمله به ارکان نظام استفاده می‌شود و در این شرایط که عملکرد و هماهنگی قوای سه گانه به خوبی منعکس نمی‌شود نسل جوان با ناآگاهی از خدمات انجام شده در زمین دشمن هستند.

وی عنوان کرد: به عنوان نماینده استان در مجلس خبرگان در حوزه وظایف خود بریا بهبود وضعیت مردم قزوین تلاش خواهیم کرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز