خبرگزاری کار ایران

معاون اداره محیط زیست استان :

ارائه تسهیلات کم بازده به صنایع آلاینده در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۸۸۹۲

معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست از ارائه تسهیلات به صنایع خبر داد و گفت: صندوق ملی محیط‌زیست یک صندوق اعتباری و دولتی است و تسهیلات کم بازده به صنایع آلاینده مشمول پرداخت خواهند شد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد علی ظهیری با بیان اینکه یکی از دلایل استقبال کم صنایع آلاینده از ظرفیت صندوق ملی محیط‌ زیست تضامین بانکی است تصریح کرد: متقاضیان برای بهره مندی از این صندوق می‌توانند درخواست خود را در سامانه جامع محیط زیست انسانی به ثبت برسانند.

معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست اظهارکرد: بازرسان صندوق بررسی‌های اولیه را انجام داده و همزمان طرح توجیهی به بانک عامل ارجاع داده می‌شود و در صورت اعتبار سنجی و تایید بانک‌ها، تسهیلات در مسیر پرداخت قرار خواهد گرفت.

ظهیری همچنین اضافه کرد: سقف خاصی برای پرداخت تسهیلات در این خصوص در نظر گرفته نشده است.

این مسئول با اشاره به اینکه در هر فصلی صنایع آلاینده مشخص و اسامی آن‌ها به سازمان مرکزی ابلاغ می‌شود عنوان کرد: این سازمان صنایع متخلف را به سازمان امور مالیاتی معرفی خواهد کرد.

معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست گفت: در صورت استمرار آلایندگی مسیر‌های قانونی دیگری در دستور کار قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز