خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیرعامل شرکت کیمیا اسپیدی؛

افتتاح شعبه پخش کیمیا اسپیدی در گیلان / آمادگی شرکت برای تامین نیاز بازار روغن موتور

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۸۷۵۹

احمد هاشمی در مراسم افتتاح شعبه عرضه مستقیم محصولات روغن موتور اسپیدی در رشت گفت: در استان ها ضمن توزیع روغن با کیفیت و با صرفه اقتصادی، اشتغال هم ایجاد کرده ایم.

به گزارش ایلنا از رشت، شعبه پخش شرکت کیمیا اسپیدی که در زمینه پخش سراسری روغن موتور فعالیت دارد در گیلان راه اندازی شد.

احمد هاشمی مدیر عامل شرکت کیمیا اسپیدی متعلق به شرکت نفت سپاهان در جمع اصحاب رسانه با بیان این مطلب که شرکت نفت سپاهان در سال ۱۳۷۱ زیر مجموعه شرکت پالایش اصفهان تاسیس شد و در سال ۷۹ به صورت مستقل به شرکت بازنشستگی واگذار شده، گفت: این شرکت از سال ۷۹ به بعد به عنوان بزرگترین تولید کننده روغن موتور خاورمیانه مشغول به کار است.

وی با اشاره به اینکه شرکت پخش روغن موتور اسپیدی از سال ۹۵ شروع به کار کرده است، گفت: این شرکت پخش تا کنون ۲۰ شعبه در کل کشور راه اندازی کرده است و امروز بیست و یکمین شعبه آن در گیلان راه اندازی خواهد شد.

هاشمی با تاکید بر مزیت های که استان گیلان در استفاده از روغن موتور دارد، یادآور شد: در گیلان ۸۵۰ هزار خانوار زندگی می کنند که بالای ۴۰ درصد آن شهر نشین هستند و پیش بینی می کنیم که برای گیلان بازار ۱۰ هزار تنی برای روغن موتور داشته باشیم.

وی ادامه داد: از دیگر مزایای استان گیلان نیز گردشگر پذیر بودن آن و همچنین ظرفیت دریایی گیلان است.

هاشمی با تاکید بر اینکه استراتژی شرکت، راه اندازی شعبه های پخش و ارسال کالاهای با کیفیت به دست مردم است، افزود: متاسفانه در این زمینه امکان تقلب وجود دارد به همین منظور سعی داریم کالای با کیفیت بالا و قیمت مناسب به دست مشتریان برسانیم و با راه اندازی شبکه های مویرگی از این تخلفات جلوگیری کنیم.

وی گفت: در برخی از استانها شاهد بودیم که توزیع محصولات به صورت عادلانه نبود و با تمهیدات و راه اندازی شعبه ها در استان ها باعث توزیع عادلانه خواهیم شد.

مدیر عامل شرکت کیمیا اسپیدی در ادامه زیرساخت های شرکت را بر اساس اصول دانش محور عنوان کرد و افزود: مدیریت ما به صورت هوشمند رصد می شود.

وی با انتقاد بر وضع عوارض بر روی روغن پایه اظهار داشت: مسئولان می توانستند کارشناسی بهتری در این حوزه انجام دهند، با این کار بازارهای جهانی را ما از دست خواهیم دادیم.

هاشمی با تاکید بر اینکه در شرکت نفت سپاهان آمادگی داریم تا نیاز کل بازار کشور را تامین کنیم، افزود: مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع از اولویت های شرکت ما است.

لزوم ارائه محصولات باکیفیت و تنظیم بازار روغن موتور

تیمور پورحیدری نیز در این نشست اظهار کرد: یکی از اولویت های گیلان راه اندازی شرکت های بخش قوی است.

مدیرکل صمت گیلان مزیت اقتصادی بازار گیلان را بسیار زیاد توصیف کرد و گفت: اینکه شرکت های پخش در حوزه تنظیم بازار نقش آفرینی بالایی دارند بر کسی پوشیده نیست.

پورحیدری با بیان اینکه در بازار روغن موتور در ماه های گذشته شاهد التهاباتی بودیم و امیدواریم با راه اندازی شرکت پخش در گیلان شاهد تامین روغن به اندازه و با قیمت مناسب باشیم.

وی گفت: در حال فراهم آوردن زیر ساخت های مناسبی برای صادرات نیز هستیم و امیدواریم این شرکت پخش مبنای کار خود را بر اساس صادرات قرار دهد.

پورحیدری انتظار خود را از شرکت “کیمیا اسپیدی” تنظیم بازار و ارائه محصولات باکیفیت عنوان کرد و گفت: در حال حاضر ۱۳۷ شرکت پخش در استان فعالیت می کنند و وجود همین شرکت ها در گیلان سبب شده تا در بازار التهابی در زمینه کمبود کالا و احتکار نداشته باشیم.

مدیرکل صمت گیلان در پایان گفت: اقتصاد گیلان مستعد داشتن بازار صادراتی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز