خبرگزاری کار ایران

برنامه‌ریزی برای تسریع در تکمیل پایانه و ترمینال غلات ریلی آستارا

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۸۳۷

معاون وزیر راه و وزیر حمل و نقل جمهوری آذربایجان از پایانه و ترمینال غلات و بارنداز ریلی آستارا بازدید کردند.

به گزارش ایلنا از آستارا، معاون وزیر راه کشورمان به همراه رشاد نبی اف وزیر توسعه دیجیتال و حمل و نقل جمهوری آذربایجان از محل پل مرزی مشترک دو کشور و همچنین پایانه و ترمینال غلات و بارانداز ریلی آستارا بازدید کرد.

خیرالله خادم در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران گفت: کشورمان با کشور جمهوری آذربایجان ۲ طرح مشترک داریم که برای افزایش ظرفیت حمل و نقل بین دو کشور اجرا می‌شود.

وی افزود: یکی از این طرح‌ها پل جاده‌ای آستارا - آستارا است که امیدواریم بتوانیم وضعیت فعلی پل را که نامناسب است در آینده نزدیک تغییر داده و ظرفیت ترانزیت بین دو کشور را افزایش دهیم.

معاون وزیر راه افزود: پایانه ریلی آستارا هم با سرمایه گذاری کشور جمهوری آذربایجان در داخل خاک جمهوری اسلامی ایران در حال ساخت است و در همین رابطه و در بازدید‌های صورت گرفته و نشست مشترکی که انجام شد تصمیماتی برای تکمیل این پایانه گرفته شد که امیدواریم با اتمام کامل این طرح مهم ریلی شاهد افزایش ترانزیت ریلی از کشور‌های اروپایی و روسیه به جمهوری اسلامی ایران باشیم.

بازدید از پل مرزی، بارانداز ریلی آستارا-آستارا و ترمینال غلات راه آهن آستارا از دیگر بخش‌های سفر وزیر حمل و نقل جمهوری آذربایجان و معاون وزیر راه کشورمان به بندر آستارا بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز