خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان خبر داد:

توجه ویژه به سلامت اخلاقی معلمان قزوینی

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۱۳۸

مدیر آموزش و پرورش استان گفت: در قزوین بیش از ۱۶ هزار معلم فعال وجود داشته که در فرآیند نظام تعلیم و تربیتشان علاوه بر سیاست های وزارت آموزش و پرورش به سلامت اخلاقی معلمان نیز توجهی ویژه قائل خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، نقی سیاهکلی مرادی در دیدار وزیر آموزش و پرورش با فرهنگیان استان قزوین که صبح امروز در محیط اداره کل آموزش و پرورش برگزار گشت، تصریح کرد: استان قزوین، سرزمین بزرگ مردانی چون مرحوم ابوترابی وهمچنین زادگاه شهیدان بابایی و لشگری وصد ها تن شهید گرانقدر دفاع مقدس و مدافع حرم است.

مدیرکل آموزش و پرورش با بیان اینکه در استان قزوین ۱۶۷۰ واحد آموزشی وجود دارد اظهار کرد: تعداد  ۲۳۵ هزار دانش آموز و ۱۶ هزار و ۱۴۰ معلم، سال تحصیلی جدید را آغاز کرده و پس از دوران کرونا به فضل الهی مدارس فعال شدند.

سیاهکالی مرادی افزود: در فرآیند نظام تعلیم و تربیت، علاوه بر سیاست های وزارت، به سلامت اخلاقی معلمان نیز توجه ویژه داریم و بر این اساس اعلام می کنیم همکاران ما بسیار قانونمند بوده و سیاست‌های آنها اقدامی و اقناعی است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در جریان اجرای «پروژه مهر» از مدارس سراسر استان بازرسی و  زیرساخت ها و امور اعتقادی مورد توجه قرار گرفت.

همچنین این مسئول یادآور شد: نظارت لازم برای ایجاد بستر مناسب در نظام تعلیم و تربیت اعمال و در این راستا بر آموزش صحیح مهارت های زندگی به دانش آموزان تاکید زیادی خواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز